Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı Qb To Esx Envanterde silah dışındaki itemlere durabilty ekleme

  • Konbuyu başlatan Mokoko
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 4
  • Görüntüleme 766

Mokoko

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 10 ay 3 gün
Mesajlar
322
Qb to esx envanterde silah dışındaki itemlere nasıl durabilty ekleriz. Ben bir yöntem buldum fakat yiyeceklerde çalışmıyor.sql de itemin başına weapon_ ekleyip item türünü weapon koyarsan durability oluyor ama yine silah olarak olduğu için bi işe yaramıyor pek. Suyun seri numarası fln var yani. Başka bir çözümü var mı?
 
++
 
itemlere niye durability ekliyon ki itemler genelde tek kullanımlık oluyor
 
itemlere niye durability ekliyon ki itemler genelde tek kullanımlık oluyor
ED deki Atom, Hamburger mantığını yapmak istiyor veya Drone gibi itemlar için.
 
Qb to esx envanterde silah dışındaki itemlere nasıl durabilty ekleriz. Ben bir yöntem buldum fakat yiyeceklerde çalışmıyor.sql de itemin başına weapon_ ekleyip item türünü weapon koyarsan durability oluyor ama yine silah olarak olduğu için bi işe yaramıyor pek. Suyun seri numarası fln var yani. Başka bir çözümü var mı?

Senin buldugun "yöntem" kodlamanin istedigi degeri gösterip silahmis gibi davranmasini saglamak.
Dedigini yapmak için kodlamadan anlaman gerek (lua + js).
Sana gerekli kodlama app.js:1258 (Inventory.QualityCheck) :


Kod:
Inventory.QualityCheck = function(item, IsHotbar, IsOtherInventory) {
        if (!Inventory.IsWeaponBlocked(item.name)) {
            if ((item.name).split("_")[0] == "weapon") {
                parseInt(item.info.quality).toFixed(2);
                if (item.info.quality == undefined) { item.info.quality = 100; }
                var QualityColor = "rgb(57, 172, 57)";
                if (item.info.quality < 25) {
                    QualityColor = "rgb(192, 57, 43)";
                } else if (item.info.quality > 25 && item.info.quality < 50) {
                    QualityColor = "rgb(230, 126, 34)";
                } else if (item.info.quality >= 50 && item.info.quality < 100) {
                    QualityColor = "rgb(51, 153, 51)";
                }
                if (item.info.quality !== undefined) {
                    qualityLabel = (item.info.quality).toFixed(2);
                } else {
                    qualityLabel = (item.info.quality).toFixed(2);
                }
                if (item.info.quality == 0) {
                    qualityLabel = "KIRILMIŞ";
                    if (!IsOtherInventory) {

if ((item.name).split("_")[0] == "weapon") ile ayrim yapmislar silah ile diger itemler arasinda.
Kodlamada yazan sey : item ismini (item.name) al ve her _ buldugunda kes (.split("_") ve ilk buldugun ([0]) string eger ki weapon ise o zaman kodun devamini uygula.
Yani kisacasi weapon ile baslayan her item için bir hotbar atacaktir.
Buna else if kodu ile devam ettirebilirsin, misal :

Kod:
Inventory.QualityCheck = function(item, IsHotbar, IsOtherInventory) {
        if (!Inventory.IsWeaponBlocked(item.name)) {
            if ((item.name).split("_")[0] == "weapon") {
                kod kod kod kod kod
                daha fazla kod, kod kod
            } else if ((item.name).split("_")[0] == "yiyecek") {
                yiyecek_ ile basliyan itemlerde ne yapilacak
            } else if ((item.name).split("_")[0] == "icecek") {
                içecek_ ile basliyan itemlerde ne yapilacak
            }
}

Diger kodlamalari da kontrol edip istedigine ulasabilirsin.
 
Son düzenleme:

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!