Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru qb pakette parayı item haline getirmemde yardımcı olabilecek var mı

  • Konbuyu başlatan Furkna
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 22
  • Görüntüleme 2K

Furkna

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
2 yıl 10 ay 2 gün
Mesajlar
239
qb pakette parayı item haline getirmemde yardımcı olabilecek var mı
 
DF
tam olarak bilmiyorum ama qb pakette çok sıkıntı olduğu için neredeyse kimse yapmıyor diye biliyorum
 
DF
tam olarak bilmiyorum ama qb pakette çok sıkıntı olduğu için neredeyse kimse yapmıyor diye biliyorum
yapabilenler var hatta forumda konusunuda buldum fakat eski qb-core ile uyumlu olduğu için yeni qb-corede çeşitli hatalar vermekte yardımcı olabilecek bilgili insanlar illaki aramızda vardır
 
DF
yapımı basit dostum qb-core da düzenlemeler yapman yeterli
yapacağım düzenlemer konusunda yardımcı olabilirmisiniz ?
benim yaptığım adımlar
envantere cash ekledim
player.lua
self.Functions.AddMoney = function(moneytype, amount, reason) reason = reason or 'unknown' local moneytype = moneytype:lower() local amount = tonumber(amount) if amount < 0 then return end if self.PlayerData.money[moneytype] then self.PlayerData.money[moneytype] = self.PlayerData.money[moneytype] + amount self.Functions.UpdatePlayerData() if amount > 100000 then TriggerEvent('qb-log:server:CreateLog', 'playermoney', 'AddMoney', 'lightgreen', '**' .. GetPlayerName(self.PlayerData.source) .. ' (citizenid: ' .. self.PlayerData.citizenid .. ' | id: ' .. self.PlayerData.source .. ')** $' .. amount .. ' (' .. moneytype .. ') added, new ' .. moneytype .. ' balance: ' .. self.PlayerData.money[moneytype], true) else TriggerEvent('qb-log:server:CreateLog', 'playermoney', 'AddMoney', 'lightgreen', '**' .. GetPlayerName(self.PlayerData.source) .. ' (citizenid: ' .. self.PlayerData.citizenid .. ' | id: ' .. self.PlayerData.source .. ')** $' .. amount .. ' (' .. moneytype .. ') added, new ' .. moneytype .. ' balance: ' .. self.PlayerData.money[moneytype]) end TriggerClientEvent('hud:client:OnMoneyChange', self.PlayerData.source, moneytype, amount, false) return true end return false end
bunu bu ile değiştirdim
self.Functions.AddMoney = function(moneytype, amount, reason) self.Functions.AddItem('cash', amount) end
ama para kontrölü yapamıyoruz
 
DF
Merhaba,

Konunuzu 24 Saat süre ile öne çıkarabilirsiniz aksi halde uyarı alacaksınız.

İyi Forumlar Dilerim , Saygılarımla..
 
DF
yardımcı olunabilir, olunabilir hoş ta, paranın bir item olmasının gerçekçi olduğu doğrudur ancak bunu yapmanı katiyen tavsiye etmiyorum.
Bir çok dupe metodu var. QB paket değil QBALLAH paket gelse yine de bir yolu bulunup dupe yapılıyor.
QBCore'da piyasanın icad ettiği parayı iteme çevirme yolu bildiğin AddMoney() ve RemoveMoney() fonksiyonlarını OYUNCUNUN KUCAĞINA bırakıyor. Bu da yanlış. Evet, fiş çekip dupe yapma falan fixlenebilir, ama yine de başka yerden patlak verirsin.
Programlamada "safety" kuralları vardır. Oyun/yazılımın akışında kritik öneme sahip fonksiyonlar kullanıcının direkt kontrolüne bırakılmaz. Parayı iteme çevirmek bu kuralı alenen delmek oluyor.
Önüne geçer misin ha geçersin, üstüne safety metodları yazarsın, ama bunu yaparken client kodunu da server kodunu da şişirirsin. gerek yok. tavsiye etmiyorum.

ha ayrıca, bunu herkese söylüyorum; ula madem qbcore kullanıyosun demek ki qb'nin esx ve diğer altyapılara kıyasla üstün ve yeni olduğunu kabul ediyorsun, ulan adamlar o kadar gelişmiş altyapı yazmış, akıl edemediler mi sence parayı item haline getirmeyi? demek ki fivem'in gelmiş geçmiş en başarılı altyapısını yazan adamlar bile paranın item olmasında bi b0kluk görüyo. bırakın yapılan işe saygı duyun be abi.

neyse bu kadar. kısacası tavsiye etmiyorum.
 
DF
yardımcı olunabilir, olunabilir hoş ta, paranın bir item olmasının gerçekçi olduğu doğrudur ancak bunu yapmanı katiyen tavsiye etmiyorum.
Bir çok dupe metodu var. QB paket değil QBALLAH paket gelse yine de bir yolu bulunup dupe yapılıyor.
QBCore'da piyasanın icad ettiği parayı iteme çevirme yolu bildiğin AddMoney() ve RemoveMoney() fonksiyonlarını OYUNCUNUN KUCAĞINA bırakıyor. Bu da yanlış. Evet, fiş çekip dupe yapma falan fixlenebilir, ama yine de başka yerden patlak verirsin.
Programlamada "safety" kuralları vardır. Oyun/yazılımın akışında kritik öneme sahip fonksiyonlar kullanıcının direkt kontrolüne bırakılmaz. Parayı iteme çevirmek bu kuralı alenen delmek oluyor.
Önüne geçer misin ha geçersin, üstüne safety metodları yazarsın, ama bunu yaparken client kodunu da server kodunu da şişirirsin. gerek yok. tavsiye etmiyorum.

ha ayrıca, bunu herkese söylüyorum; ula madem qbcore kullanıyosun demek ki qb'nin esx ve diğer altyapılara kıyasla üstün ve yeni olduğunu kabul ediyorsun, ulan adamlar o kadar gelişmiş altyapı yazmış, akıl edemediler mi sence parayı item haline getirmeyi? demek ki fivem'in gelmiş geçmiş en başarılı altyapısını yazan adamlar bile paranın item olmasında bi b0kluk görüyo. bırakın yapılan işe saygı duyun be abi.

neyse bu kadar. kısacası tavsiye etmiyorum.
dupe yapan her türlü yapabiliyor hatta şuan senle istediğin qb yada fark etmez qb to esx olan sunucuya girelim hepsinde çalışan dupe var yani ha parayı dupelamış ha itemi dupelemiş
 
DF
qb de dupe fixlemeyi bilmeyen kaldı mı cidden :D
ben gördüm fixleyeni, kodu callback hell'e sokmuş resmon'da görünmeyen qb-inventory 0.06 resmon yiyordu. diyorum ki önüne geçersin geçmesine de, demek ki adamların bir bildiği var. şimdi sen görüyorsun savaşta kullanılan tankların tasarımı 150 yıldır aynı. neden aynı sorguluyon mu abi? değiştirmeye çalışan tank üreticisi gördün mü? demek ki bir bildikleri var. iyice araştırdığında çoğu tasarımın altın oran kullandığı ve darbeleri en iyi böyle absorbe ettiğini öğreniyorsun mesela. demek ki en iyi yolu o ki yapan adam öyle yapıyor. kapiş? :3
 
DF
ben gördüm fixleyeni, kodu callback hell'e sokmuş resmon'da görünmeyen qb-inventory 0.06 resmon yiyordu. diyorum ki önüne geçersin geçmesine de, demek ki adamların bir bildiği var. şimdi sen görüyorsun savaşta kullanılan tankların tasarımı 150 yıldır aynı. neden aynı sorguluyon mu abi? değiştirmeye çalışan tank üreticisi gördün mü? demek ki bir bildikleri var. iyice araştırdığında çoğu tasarımın altın oran kullandığı ve darbeleri en iyi böyle absorbe ettiğini öğreniyorsun mesela. demek ki en iyi yolu o ki yapan adam öyle yapıyor. kapiş? :3
daha kolay fixi var ama sen bilirsin 4 kod satırına fixledim. resmon değirinide gram değişiklik yok dur girip ss atayım.
 
DF
ben gördüm fixleyeni, kodu callback hell'e sokmuş resmon'da görünmeyen qb-inventory 0.06 resmon yiyordu. diyorum ki önüne geçersin geçmesine de, demek ki adamların bir bildiği var. şimdi sen görüyorsun savaşta kullanılan tankların tasarımı 150 yıldır aynı. neden aynı sorguluyon mu abi? değiştirmeye çalışan tank üreticisi gördün mü? demek ki bir bildikleri var. iyice araştırdığında çoğu tasarımın altın oran kullandığı ve darbeleri en iyi böyle absorbe ettiğini öğreniyorsun mesela. demek ki en iyi yolu o ki yapan adam öyle yapıyor. kapiş? :3
ama şöyle bir gerçekte var tecrübeler ve bilgiler arttıkca uçaklardan örnek veriyorum gelişimine bakabilirsin
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!