Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
öyle yaptım zatenslota koyup kullanıyorsun öyle denermisin 12345 den birine koy envanteri kapa öyle dene.
databaseye weapon_pistol , weapon_smg gibi yazdım ek olarak birşey eklemem lazımı?slota koyup kullanıyorsun öyle denermisin 12345 den birine koy envanteri kapa öyle dene.
Merhaba, konunuza 24 saatte bir güncel atabilirsiniz aksi taktirde uyarı puanı alırsınız.
okey kralMerhaba, konunuza 24 saatte bir güncel atabilirsiniz aksi taktirde uyarı puanı alırsınız.
olayım şu pack abi silahı slota koyuyorum 12345 tek tek deniyerek yinede gelmiyorEkran acıp gostermısın acaba
DC : Pack#6102
Anlıyorum canısıda eklediginde yardımcı olurmolayım şu pack abi silahı slota koyuyorum 12345 tek tek deniyerek yinede gelmiyor
attım istekAnlıyorum canısıda eklediginde yardımcı olurm
deniyem hocamİnventoryu degiştir
INSERT INTO `items` (`name`, `label`, `weight`, `limit`, `rare`, `can_remove`) VALUES
('WEAPON_ADVANCEDRIFLE', 'Advanced Rifle', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_APPISTOL', 'AP Pistol', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_ASSAULTRIFLE', 'Assault Rifle', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_ASSAULTSHOTGUN', 'Assault Shotgun', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_ASSAULTSMG', 'Assault SMG', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_AUTOSHOTGUN', 'Auto Shotgun', '0.1', 0, 1, 0),
('WEAPON_BALL', 'Ball', '2.5', 0, 1, 0),
('WEAPON_BAT', 'Beyzbol Sopası', '5', 0, 1, 0),
('WEAPON_BATTLEAXE', 'Balta', '5', 0, 1, 0),
('WEAPON_BOTTLE', 'Bottle', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_BULLPUPRIFLE', 'Bullpup Rifle', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_BULLPUPSHOTGUN', 'Bullpup Shotgun', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_BZGAS', 'BZ Gas', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_CARBINERIFLE', 'Carbine Rifle', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_COMBATMG', 'Combat MG', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_COMBATPDW', 'Combat PDW', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_COMBATPISTOL', 'Combat Pistol', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_COMPACTLAUNCHER', 'Compact Launcher', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_COMPACTRIFLE', 'Compact Rifle', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_CROWBAR', 'Crowbar', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_DAGGER', 'Dagger', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_DBSHOTGUN', 'Double Barrel Shotgun', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_DIGISCANNER', 'Digiscanner', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_DOUBLEACTION', 'Double Action Revolver', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_FIREEXTINGUISHER', 'Fire Extinguisher', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_FIREWORK', 'Firework Launcher', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_FLARE', 'Flare', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_FLAREGUN', 'Flare Gun', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_FLASHLIGHT', 'El Feneri', '1.4', 0, 1, 0),
('WEAPON_GARBAGEBAG', 'Garbage Bag', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_GOLFCLUB', 'Golf Club', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_GRENADE', 'Grenade', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_GRENADELAUNCHER', 'Gernade Launcher', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_GUSENBERG', 'Gusenberg', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_HAMMER', 'Hammer', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_HANDCUFFS', 'Handcuffs', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_HATCHET', 'Hatchet', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_HEAVYPISTOL', 'Heavy Pistol', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_HEAVYSHOTGUN', 'Heavy Shotgun', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_HEAVYSNIPER', 'Heavy Sniper', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_HOMINGLAUNCHER', 'Homing Launcher', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_KNIFE', 'Bıçak', '1.6', 0, 1, 0),
('WEAPON_KNUCKLE', 'Knuckle Dusters ', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_MACHETE', 'Machete', '2.8', 0, 1, 0),
('WEAPON_MACHINEPISTOL', 'Machine Pistol', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_MARKSMANPISTOL', 'Marksman Pistol', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_MARKSMANRIFLE', 'Marksman Rifle', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_MG', 'MG', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_MICROSMG', 'MicroSMG', '4.6', 0, 1, 0),
('WEAPON_MINIGUN', 'Minigun', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_MINISMG', 'Mini SMG', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_MOLOTOV', 'Molotov', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_MUSKET', 'Musket', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_NIGHTSTICK', 'Jop', '2.5', 0, 1, 0),
('WEAPON_PETROLCAN', 'Petrol Can', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_PIPEBOMB', 'Pipe Bomb', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_PISTOL', 'U-F Pistol 0.67', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_PISTOL50', 'Police .50', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_POOLCUE', 'Pool Cue', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_PROXMINE', 'Proximity Mine', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_PUMPSHOTGUN', 'Pump Shotgun', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_RAILGUN', 'Rail Gun', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_REVOLVER', 'Revolver', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_RPG', 'RPG', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_SAWNOFFSHOTGUN', 'Sawn Off Shotgun', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_SMG', 'SMG', '8', 0, 1, 0),
('WEAPON_SMOKEGRENADE', 'Smoke Gernade', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_SNIPERRIFLE', 'Sniper Rifle', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_SNOWBALL', 'Kar Topu', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_SNSPISTOL', 'SNS Pistol', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_SPECIALCARBINE', 'Special Rifle', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_STICKYBOMB', 'Sticky Bombs', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_STINGER', 'Stinger', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_STUNGUN', 'Teaser', '2', 0, 1, 0),
('WEAPON_SWITCHBLADE', 'Switchblade', '1.5', 0, 1, 0),
('WEAPON_VINTAGEPISTOL', 'Vintage Pistol', '1', 0, 1, 0),
('WEAPON_WRENCH', 'Wrench', '1', 0, 1, 0);
sql i var zaten ama bendeki küçük hepsiKod:INSERT INTO `items` (`name`, `label`, `weight`, `limit`, `rare`, `can_remove`) VALUES ('WEAPON_ADVANCEDRIFLE', 'Advanced Rifle', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_APPISTOL', 'AP Pistol', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_ASSAULTRIFLE', 'Assault Rifle', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_ASSAULTSHOTGUN', 'Assault Shotgun', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_ASSAULTSMG', 'Assault SMG', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_AUTOSHOTGUN', 'Auto Shotgun', '0.1', 0, 1, 0), ('WEAPON_BALL', 'Ball', '2.5', 0, 1, 0), ('WEAPON_BAT', 'Beyzbol Sopası', '5', 0, 1, 0), ('WEAPON_BATTLEAXE', 'Balta', '5', 0, 1, 0), ('WEAPON_BOTTLE', 'Bottle', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_BULLPUPRIFLE', 'Bullpup Rifle', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_BULLPUPSHOTGUN', 'Bullpup Shotgun', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_BZGAS', 'BZ Gas', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_CARBINERIFLE', 'Carbine Rifle', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_COMBATMG', 'Combat MG', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_COMBATPDW', 'Combat PDW', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_COMBATPISTOL', 'Combat Pistol', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_COMPACTLAUNCHER', 'Compact Launcher', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_COMPACTRIFLE', 'Compact Rifle', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_CROWBAR', 'Crowbar', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_DAGGER', 'Dagger', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_DBSHOTGUN', 'Double Barrel Shotgun', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_DIGISCANNER', 'Digiscanner', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_DOUBLEACTION', 'Double Action Revolver', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_FIREEXTINGUISHER', 'Fire Extinguisher', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_FIREWORK', 'Firework Launcher', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_FLARE', 'Flare', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_FLAREGUN', 'Flare Gun', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_FLASHLIGHT', 'El Feneri', '1.4', 0, 1, 0), ('WEAPON_GARBAGEBAG', 'Garbage Bag', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_GOLFCLUB', 'Golf Club', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_GRENADE', 'Grenade', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_GRENADELAUNCHER', 'Gernade Launcher', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_GUSENBERG', 'Gusenberg', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_HAMMER', 'Hammer', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_HANDCUFFS', 'Handcuffs', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_HATCHET', 'Hatchet', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_HEAVYPISTOL', 'Heavy Pistol', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_HEAVYSHOTGUN', 'Heavy Shotgun', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_HEAVYSNIPER', 'Heavy Sniper', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_HOMINGLAUNCHER', 'Homing Launcher', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_KNIFE', 'Bıçak', '1.6', 0, 1, 0), ('WEAPON_KNUCKLE', 'Knuckle Dusters ', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_MACHETE', 'Machete', '2.8', 0, 1, 0), ('WEAPON_MACHINEPISTOL', 'Machine Pistol', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_MARKSMANPISTOL', 'Marksman Pistol', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_MARKSMANRIFLE', 'Marksman Rifle', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_MG', 'MG', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_MICROSMG', 'MicroSMG', '4.6', 0, 1, 0), ('WEAPON_MINIGUN', 'Minigun', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_MINISMG', 'Mini SMG', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_MOLOTOV', 'Molotov', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_MUSKET', 'Musket', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_NIGHTSTICK', 'Jop', '2.5', 0, 1, 0), ('WEAPON_PETROLCAN', 'Petrol Can', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_PIPEBOMB', 'Pipe Bomb', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_PISTOL', 'U-F Pistol 0.67', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_PISTOL50', 'Police .50', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_POOLCUE', 'Pool Cue', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_PROXMINE', 'Proximity Mine', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_PUMPSHOTGUN', 'Pump Shotgun', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_RAILGUN', 'Rail Gun', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_REVOLVER', 'Revolver', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_RPG', 'RPG', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_SAWNOFFSHOTGUN', 'Sawn Off Shotgun', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_SMG', 'SMG', '8', 0, 1, 0), ('WEAPON_SMOKEGRENADE', 'Smoke Gernade', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_SNIPERRIFLE', 'Sniper Rifle', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_SNOWBALL', 'Kar Topu', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_SNSPISTOL', 'SNS Pistol', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_SPECIALCARBINE', 'Special Rifle', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_STICKYBOMB', 'Sticky Bombs', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_STINGER', 'Stinger', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_STUNGUN', 'Teaser', '2', 0, 1, 0), ('WEAPON_SWITCHBLADE', 'Switchblade', '1.5', 0, 1, 0), ('WEAPON_VINTAGEPISTOL', 'Vintage Pistol', '1', 0, 1, 0), ('WEAPON_WRENCH', 'Wrench', '1', 0, 1, 0);
bu kodu sql de okuturmusun
o zaman taktik şu items tablosunu düşür alta vericeğim tabloyu güncelle hem meta data yı kullanabilirsin + olarak silah vs fixlenirsql i var zaten ama bendeki küçük hepsi
-- --------------------------------------------------------
-- Sunucu: 127.0.0.1
-- Sunucu sürümü: 10.4.20-MariaDB - mariadb.org binary distribution
-- Sunucu İşletim Sistemi: Win64
-- HeidiSQL Sürüm: 11.3.0.6295
-- --------------------------------------------------------
/*!40101 SET @OLD_CHARACTER_SET_CLIENT=@@CHARACTER_SET_CLIENT */;
/*!40101 SET NAMES utf8 */;
/*!50503 SET NAMES utf8mb4 */;
/*!40014 SET @OLD_FOREIGN_KEY_CHECKS=@@FOREIGN_KEY_CHECKS, FOREIGN_KEY_CHECKS=0 */;
/*!40101 SET @OLD_SQL_MODE=@@SQL_MODE, SQL_MODE='NO_AUTO_VALUE_ON_ZERO' */;
/*!40111 SET @OLD_SQL_NOTES=@@SQL_NOTES, SQL_NOTES=0 */;
-- mubaqb için veritabanı yapısı dökülüyor
CREATE DATABASE IF NOT EXISTS `mubaqb` /*!40100 DEFAULT CHARACTER SET utf8mb4 */;
USE `mubaqb`; -- veritabanı ismi
-- tablo yapısı dökülüyor mubaqb.items
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `items` (
`name` varchar(50) NOT NULL,
`label` varchar(50) NOT NULL,
`weight` float NOT NULL DEFAULT 1,
`limit` int(11) NOT NULL DEFAULT -1,
`rare` tinyint(4) NOT NULL DEFAULT 0,
`can_remove` tinyint(4) NOT NULL DEFAULT 1,
`type` longtext DEFAULT 'item',
`unique` longtext DEFAULT 'false',
`description` longtext DEFAULT 'Bilinmiyor',
`image` longtext DEFAULT NULL,
`shouldClose` longtext DEFAULT '0',
`combinable` varchar(50) DEFAULT NULL,
`id` int(11) DEFAULT NULL
) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=utf8mb4;
-- mubaqb.items: ~223 rows (yaklaşık) tablosu için veriler indiriliyor
/*!40000 ALTER TABLE `items` DISABLE KEYS */;
INSERT INTO `items` (`name`, `label`, `weight`, `limit`, `rare`, `can_remove`, `type`, `unique`, `description`, `image`, `shouldClose`, `combinable`, `id`) VALUES
('pistol_ammo', 'Tabanca Mermisi', 0.1, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Tabanca mermi kutusu.', 'pistol_ammo.png', '0', NULL, NULL),
('pistol_extended', 'Tab. Uzatılmış', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Bilinmiyor', 'extendedclip.png', '0', NULL, NULL),
('pistol_flashlight', 'Tab. Fener', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Bilinmiyor', 'flashlight.png', '0', NULL, NULL),
('pistol_scope', 'Tab. Dürbünü', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Bilinmiyor', 'scope.png', '0', NULL, NULL),
('pistol_suppressor', 'Tab. Susturucu', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Bilinmiyor', 'suppressor.png', '0', NULL, NULL),
('rifle_ammo', 'Rifle Mermisi', 0.1, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Rifle mermi kutusu.', 'rifle_ammo.png', '0', NULL, NULL),
('rifle_extendedclip', 'Rifle Uzatılmış', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Bilinmiyor', 'extendedclip.png', '0', NULL, NULL),
('rifle_flashlight', 'Rifle Fener', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Bilinmiyor', 'flashlight.png', '0', NULL, NULL),
('rifle_scope', 'Rifle Dürbün', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Bilinmiyor', 'scope.png', '0', NULL, NULL),
('rifle_suppressor', 'Rifle Susturucu', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'true', 'Ateş Sesini Muazzam Ölçüde Azaltan Ekipman.', 'suppressor.png', '0', NULL, NULL),
('shotgun_ammo', 'Shotgun Mermisi', 0.1, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Shotgun mermi kutusu.', 'shotgun_ammo.png', '0', NULL, NULL),
('smg_ammo', 'Smg Mermisi', 0.1, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Smg mermi kutusu', 'smg_ammo.png', '0', NULL, NULL),
('smg_extendedclip', 'SMG Uzatılmış', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Bilinmiyor', 'extendedclip.png', '0', NULL, NULL),
('smg_flashlight', 'SMG Feneri', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Bilinmiyor', 'flashlight.png', '0', NULL, NULL),
('smg_scope', 'SMG Dürbünü', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Bilinmiyor', 'scope.png', '0', NULL, NULL),
('smg_suppressor', 'SMG Susturucu', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'true', 'Bilinmiyor', 'suppressor.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_advancedrifle', 'Geliştirilmiş Tüfek', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_ADVANCEDRIFLE.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_appistol', 'Ap Pistol', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_appistol.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_assaultrifle', 'Ak-47', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_ASSAULTRIFLE.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_assaultsmg', 'PD F40', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_assaultsmg.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_bat', 'Beyzbol Sopasi', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_BAT.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_battleaxe', 'Balta', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_BATTLEAXE.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_carbinerifle_mk2', 'PD 762', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_CARBINERIFLE_MK2.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_combatpdw', 'SAUER MPX', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_combatpdw.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_combatpistol', 'GLOCK 17', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_combatpistol.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_compactrifle', 'DRACO', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_compactrifle.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_crowbar', 'Levye', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_CROWBAR.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_flashlight', 'El Feneri', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'flashlight.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_garbagebag', 'Bin bag', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', NULL, '0', NULL, NULL),
('weapon_gusenberg', 'TOMMY', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_GUSENBERG.PNG', '0', NULL, NULL),
('weapon_heavypistol', 'Desert Eagle', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_heavypistol.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_knife', 'Bicak', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_knife.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_knuckle', 'Musta', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_KNUCKLE.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_machinepistol', 'Tec-9', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_machinepistol.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_microsmg', 'Micro SMG', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_microsmg.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_nightstick', 'Jop', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_nightstick.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_pistol', 'Colt 1911', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_PISTOL.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_pistol50', 'Desert Eagle', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_PISTOL50.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_pistol_mk2', 'PD 9MM', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_PISTOL_MK2.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_poolcue', 'Sopa', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_poolcue.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_revolver', 'Revolver', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_REVOLVER_MK2.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_sawnoffshotgun', 'SAWED OFF', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_SAWNOFFSHOTGUN.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_smg', 'MP-5 SMG', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_smg.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_smg_mk2', 'MP5-K', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_SMG_MK2.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_snspistol', 'BU9 Nano', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_snspistol.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_stungun', 'Teaser', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_stungun.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_switchblade', 'Kelebek', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_switchblade.png', '0', NULL, NULL),
('weapon_vintagepistol', 'Vintage', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_vintagepistol.png', '0', NULL, NULL);
/*!40000 ALTER TABLE `items` ENABLE KEYS */;
/*!40101 SET SQL_MODE=IFNULL(@OLD_SQL_MODE, '') */;
/*!40014 SET FOREIGN_KEY_CHECKS=IFNULL(@OLD_FOREIGN_KEY_CHECKS, 1) */;
/*!40101 SET CHARACTER_SET_CLIENT=@OLD_CHARACTER_SET_CLIENT */;
/*!40111 SET SQL_NOTES=IFNULL(@OLD_SQL_NOTES, 1) */;
oldu tşk ederimo zaman taktik şu items tablosunu düşür alta vericeğim tabloyu güncelle hem meta data yı kullanabilirsin + olarak silah vs fixlenir
Kod:-- -------------------------------------------------------- -- Sunucu: 127.0.0.1 -- Sunucu sürümü: 10.4.20-MariaDB - mariadb.org binary distribution -- Sunucu İşletim Sistemi: Win64 -- HeidiSQL Sürüm: 11.3.0.6295 -- -------------------------------------------------------- /*!40101 SET @OLD_CHARACTER_SET_CLIENT=@@CHARACTER_SET_CLIENT */; /*!40101 SET NAMES utf8 */; /*!50503 SET NAMES utf8mb4 */; /*!40014 SET @OLD_FOREIGN_KEY_CHECKS=@@FOREIGN_KEY_CHECKS, FOREIGN_KEY_CHECKS=0 */; /*!40101 SET @OLD_SQL_MODE=@@SQL_MODE, SQL_MODE='NO_AUTO_VALUE_ON_ZERO' */; /*!40111 SET @OLD_SQL_NOTES=@@SQL_NOTES, SQL_NOTES=0 */; -- mubaqb için veritabanı yapısı dökülüyor CREATE DATABASE IF NOT EXISTS `mubaqb` /*!40100 DEFAULT CHARACTER SET utf8mb4 */; USE `mubaqb`; -- veritabanı ismi -- tablo yapısı dökülüyor mubaqb.items CREATE TABLE IF NOT EXISTS `items` ( `name` varchar(50) NOT NULL, `label` varchar(50) NOT NULL, `weight` float NOT NULL DEFAULT 1, `limit` int(11) NOT NULL DEFAULT -1, `rare` tinyint(4) NOT NULL DEFAULT 0, `can_remove` tinyint(4) NOT NULL DEFAULT 1, `type` longtext DEFAULT 'item', `unique` longtext DEFAULT 'false', `description` longtext DEFAULT 'Bilinmiyor', `image` longtext DEFAULT NULL, `shouldClose` longtext DEFAULT '0', `combinable` varchar(50) DEFAULT NULL, `id` int(11) DEFAULT NULL ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=utf8mb4; -- mubaqb.items: ~223 rows (yaklaşık) tablosu için veriler indiriliyor /*!40000 ALTER TABLE `items` DISABLE KEYS */; INSERT INTO `items` (`name`, `label`, `weight`, `limit`, `rare`, `can_remove`, `type`, `unique`, `description`, `image`, `shouldClose`, `combinable`, `id`) VALUES ('pistol_ammo', 'Tabanca Mermisi', 0.1, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Tabanca mermi kutusu.', 'pistol_ammo.png', '0', NULL, NULL), ('pistol_extended', 'Tab. Uzatılmış', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Bilinmiyor', 'extendedclip.png', '0', NULL, NULL), ('pistol_flashlight', 'Tab. Fener', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Bilinmiyor', 'flashlight.png', '0', NULL, NULL), ('pistol_scope', 'Tab. Dürbünü', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Bilinmiyor', 'scope.png', '0', NULL, NULL), ('pistol_suppressor', 'Tab. Susturucu', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Bilinmiyor', 'suppressor.png', '0', NULL, NULL), ('rifle_ammo', 'Rifle Mermisi', 0.1, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Rifle mermi kutusu.', 'rifle_ammo.png', '0', NULL, NULL), ('rifle_extendedclip', 'Rifle Uzatılmış', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Bilinmiyor', 'extendedclip.png', '0', NULL, NULL), ('rifle_flashlight', 'Rifle Fener', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Bilinmiyor', 'flashlight.png', '0', NULL, NULL), ('rifle_scope', 'Rifle Dürbün', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Bilinmiyor', 'scope.png', '0', NULL, NULL), ('rifle_suppressor', 'Rifle Susturucu', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'true', 'Ateş Sesini Muazzam Ölçüde Azaltan Ekipman.', 'suppressor.png', '0', NULL, NULL), ('shotgun_ammo', 'Shotgun Mermisi', 0.1, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Shotgun mermi kutusu.', 'shotgun_ammo.png', '0', NULL, NULL), ('smg_ammo', 'Smg Mermisi', 0.1, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Smg mermi kutusu', 'smg_ammo.png', '0', NULL, NULL), ('smg_extendedclip', 'SMG Uzatılmış', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Bilinmiyor', 'extendedclip.png', '0', NULL, NULL), ('smg_flashlight', 'SMG Feneri', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Bilinmiyor', 'flashlight.png', '0', NULL, NULL), ('smg_scope', 'SMG Dürbünü', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'false', 'Bilinmiyor', 'scope.png', '0', NULL, NULL), ('smg_suppressor', 'SMG Susturucu', 0.3, -1, 0, 1, 'item', 'true', 'Bilinmiyor', 'suppressor.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_advancedrifle', 'Geliştirilmiş Tüfek', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_ADVANCEDRIFLE.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_appistol', 'Ap Pistol', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_appistol.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_assaultrifle', 'Ak-47', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_ASSAULTRIFLE.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_assaultsmg', 'PD F40', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_assaultsmg.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_bat', 'Beyzbol Sopasi', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_BAT.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_battleaxe', 'Balta', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_BATTLEAXE.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_carbinerifle_mk2', 'PD 762', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_CARBINERIFLE_MK2.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_combatpdw', 'SAUER MPX', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_combatpdw.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_combatpistol', 'GLOCK 17', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_combatpistol.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_compactrifle', 'DRACO', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_compactrifle.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_crowbar', 'Levye', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_CROWBAR.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_flashlight', 'El Feneri', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'flashlight.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_garbagebag', 'Bin bag', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', NULL, '0', NULL, NULL), ('weapon_gusenberg', 'TOMMY', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_GUSENBERG.PNG', '0', NULL, NULL), ('weapon_heavypistol', 'Desert Eagle', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_heavypistol.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_knife', 'Bicak', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_knife.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_knuckle', 'Musta', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_KNUCKLE.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_machinepistol', 'Tec-9', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_machinepistol.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_microsmg', 'Micro SMG', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_microsmg.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_nightstick', 'Jop', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_nightstick.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_pistol', 'Colt 1911', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_PISTOL.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_pistol50', 'Desert Eagle', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_PISTOL50.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_pistol_mk2', 'PD 9MM', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_PISTOL_MK2.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_poolcue', 'Sopa', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_poolcue.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_revolver', 'Revolver', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_REVOLVER_MK2.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_sawnoffshotgun', 'SAWED OFF', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_SAWNOFFSHOTGUN.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_smg', 'MP-5 SMG', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_smg.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_smg_mk2', 'MP5-K', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'WEAPON_SMG_MK2.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_snspistol', 'BU9 Nano', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_snspistol.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_stungun', 'Teaser', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_stungun.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_switchblade', 'Kelebek', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_switchblade.png', '0', NULL, NULL), ('weapon_vintagepistol', 'Vintage', 1, -1, 0, 1, 'weapon', 'true', 'Bilinmiyor', 'weapon_vintagepistol.png', '0', NULL, NULL); /*!40000 ALTER TABLE `items` ENABLE KEYS */; /*!40101 SET SQL_MODE=IFNULL(@OLD_SQL_MODE, '') */; /*!40014 SET FOREIGN_KEY_CHECKS=IFNULL(@OLD_FOREIGN_KEY_CHECKS, 1) */; /*!40101 SET CHARACTER_SET_CLIENT=@OLD_CHARACTER_SET_CLIENT */; /*!40111 SET SQL_NOTES=IFNULL(@OLD_SQL_NOTES, 1) */;
Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!