Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru QB için yeme,içme,sigara,joint gibi şeylerin animasyonunu nasıl ayarlarım?

MetropoiL

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
20 Ağu 2019
Mesajlar
113
Merhaba,
Başlıkta da belirttiğim gibi QB için yeme içme animasyonlarını nasıl ve nerden yapabilirim?

dpemotes kullanmıyorum onun yerine josh'ın bir yerde paylaştığı animasyon menüsünü kullanıyorum.

Discord:
MetropoiL#8726
 


Son düzenleme:

CHs

abim meyveloper yha
FT Kullanıcı
Katılım
2 Mar 2021
Mesajlar
832
Merhaba,
Başlıkta da belirttiğim gibi QB için yeme içme animasyonlarını nasıl ve nerden yapabilirim?

dpemotes kullanmıyorum onun yerine josh'ın bir yere paylaştığı animasyon menüsünü kullanıyorum.

Discord:
MetropoiL#8726
dpemotes’in onlarla bir alakası yok ki
 


proportions

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
17 May 2021
Mesajlar
464
Web sitesi
pretit.nl
Discord
Proportions#8460
Merhaba,
Başlıkta da belirttiğim gibi QB için yeme içme animasyonlarını nasıl ve nerden yapabilirim?

dpemotes kullanmıyorum onun yerine josh'ın bir yerde paylaştığı animasyon menüsünü kullanıyorum.

Discord:
MetropoiL#8726
qb-smallresources/client/consumables.lua : 199+

Burada belirli netevents olusturarak içerisinde animasyonlar kullaniliyor.
Yeni birsey istiyorsan o zaman kendi eventini yaparak ona has emote u kullanabilirsin.
Örnek yemek event i:


Kod:
RegisterNetEvent('consumables:client:Eat', function(itemName)
    TriggerEvent('animations:client:EmoteCommandStart', {"eat"})
    QBCore.Functions.Progressbar("eat_something", "Eating..", 5000, false, true, {
        disableMovement = false,
        disableCarMovement = false,
        disableMouse = false,
        disableCombat = true,
    }, {}, {}, {}, function() -- Done
        TriggerEvent("inventory:client:ItemBox", QBCore.Shared.Items[itemName], "remove")
        TriggerEvent('animations:client:EmoteCommandStart', {"c"})
        TriggerServerEvent("QBCore:Server:SetMetaData", "hunger", QBCore.Functions.GetPlayerData().metadata["hunger"] + ConsumeablesEat[itemName])
        TriggerServerEvent('hud:server:RelieveStress', math.random(2, 4))
    end)
end)

Daha sonra server/consumables.lua ya giderek misal sandwitch den örnek alarak kendi yenilebilir esyani yapabilirsin:

Kod:
QBCore.Functions.CreateUseableItem("sandwich", function(source, item)
    local src = source
    local Player = QBCore.Functions.GetPlayer(src)
    if Player.Functions.RemoveItem(item.name, 1, item.slot) then
        TriggerClientEvent("consumables:client:Eat", src, item.name)
    end
end)
 


Pitsza

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
1 Mar 2020
Mesajlar
213
Discord
pitsza#9999
qb-smallresources/client/consumables.lua : 199+

Burada belirli netevents olusturarak içerisinde animasyonlar kullaniliyor.
Yeni birsey istiyorsan o zaman kendi eventini yaparak ona has emote u kullanabilirsin.
Örnek yemek event i:


Kod:
RegisterNetEvent('consumables:client:Eat', function(itemName)
    TriggerEvent('animations:client:EmoteCommandStart', {"eat"})
    QBCore.Functions.Progressbar("eat_something", "Eating..", 5000, false, true, {
        disableMovement = false,
        disableCarMovement = false,
        disableMouse = false,
        disableCombat = true,
    }, {}, {}, {}, function() -- Done
        TriggerEvent("inventory:client:ItemBox", QBCore.Shared.Items[itemName], "remove")
        TriggerEvent('animations:client:EmoteCommandStart', {"c"})
        TriggerServerEvent("QBCore:Server:SetMetaData", "hunger", QBCore.Functions.GetPlayerData().metadata["hunger"] + ConsumeablesEat[itemName])
        TriggerServerEvent('hud:server:RelieveStress', math.random(2, 4))
    end)
end)

Daha sonra server/consumables.lua ya giderek misal sandwitch den örnek alarak kendi yenilebilir esyani yapabilirsin:

Kod:
QBCore.Functions.CreateUseableItem("sandwich", function(source, item)
    local src = source
    local Player = QBCore.Functions.GetPlayer(src)
    if Player.Functions.RemoveItem(item.name, 1, item.slot) then
        TriggerClientEvent("consumables:client:Eat", src, item.name)
    end
end)
kanka mesela bunda animations:client demiş o script ne dpemotesmu onu sormuş
 


MetropoiL

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
20 Ağu 2019
Mesajlar
113
qb-smallresources/client/consumables.lua : 199+

Burada belirli netevents olusturarak içerisinde animasyonlar kullaniliyor.
Yeni birsey istiyorsan o zaman kendi eventini yaparak ona has emote u kullanabilirsin.
Örnek yemek event i:


Kod:
RegisterNetEvent('consumables:client:Eat', function(itemName)
    TriggerEvent('animations:client:EmoteCommandStart', {"eat"})
    QBCore.Functions.Progressbar("eat_something", "Eating..", 5000, false, true, {
        disableMovement = false,
        disableCarMovement = false,
        disableMouse = false,
        disableCombat = true,
    }, {}, {}, {}, function() -- Done
        TriggerEvent("inventory:client:ItemBox", QBCore.Shared.Items[itemName], "remove")
        TriggerEvent('animations:client:EmoteCommandStart', {"c"})
        TriggerServerEvent("QBCore:Server:SetMetaData", "hunger", QBCore.Functions.GetPlayerData().metadata["hunger"] + ConsumeablesEat[itemName])
        TriggerServerEvent('hud:server:RelieveStress', math.random(2, 4))
    end)
end)

Daha sonra server/consumables.lua ya giderek misal sandwitch den örnek alarak kendi yenilebilir esyani yapabilirsin:

Kod:
QBCore.Functions.CreateUseableItem("sandwich", function(source, item)
    local src = source
    local Player = QBCore.Functions.GetPlayer(src)
    if Player.Functions.RemoveItem(item.name, 1, item.slot) then
        TriggerClientEvent("consumables:client:Eat", src, item.name)
    end
end)
Hocam olmuyor. Yapamadım yardımcı olabilir misin? Discord: MetropoiL#8726
 


Pack

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
684
dpemotes’in onlarla bir alakası yok ki
hocam kızma bana nolur ama dpemotes le alakasi var ordaki hareketler dpemotesle ayarlanlanıyor cünkü denedim degiştirdim (not türkcem iyi degildir yabancı olduğum icin türkce yi fazla bilmiyorum yanlışım olduğusa af ola..)
 


CHs

abim meyveloper yha
FT Kullanıcı
Katılım
2 Mar 2021
Mesajlar
832
hocam kızma bana nolur ama dpemotes le alakasi var ordaki hareketler dpemotesle ayarlanlanıyor cünkü denedim degiştirdim (not türkcem iyi degildir yabancı olduğum icin türkce yi fazla bilmiyorum yanlışım olduğusa af ola..)
Ne alaka…. Animasyonları bilmen yeterli çünkü esx’de esx_basicneeds’den ayarladığın için animasyon kısmına girdiğin her animasyonu yapar. QBCore’da iste qbcore/client/consumables den ayarlanıyormuş ve bunların dpemotes ile alakası yok, olsaydı zaten 2019da çoğu sunucuda neden dpemotes yoktu?
 


proportions

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
17 May 2021
Mesajlar
464
Web sitesi
pretit.nl
Discord
Proportions#8460
dpemotes’in onlarla bir alakası yok ki
Ne alaka…. Animasyonları bilmen yeterli çünkü esx’de esx_basicneeds’den ayarladığın için animasyon kısmına girdiğin her animasyonu yapar. QBCore’da iste qbcore/client/consumables den ayarlanıyormuş ve bunların dpemotes ile alakası yok, olsaydı zaten 2019da çoğu sunucuda neden dpemotes yoktu?
Consumables içerisindeki kullanilan "animations:client:EmoteCommandStart " event i DPEmotes dan gelmedir, bakiniz: dpemotes/Emote.lua at master · qbcore-framework/dpemotes
QBCore zaten txadmin recipe ile dpemotes u default olarak ekliyor pakete.


kanka mesela bunda animations:client demiş o script ne dpemotesmu onu sormuş
Yeme içme animasyonlarini nasil yaparim diye sormus ben de örnek vererek anlattim.
Animasyon triggerlerini kendi diledigi gibi degistirebilir, bunu da biliyordur artik diye tahmin ediyorum..
 


  • Beğen
Tepkiler: CHs

CHs

abim meyveloper yha
FT Kullanıcı
Katılım
2 Mar 2021
Mesajlar
832
Consumables içerisindeki kullanilan "animations:client:EmoteCommandStart " event i DPEmotes dan gelmedir, bakiniz: dpemotes/Emote.lua at master · qbcore-framework/dpemotes
QBCore zaten txadmin recipe ile dpemotes u default olarak ekliyor pakete.



Yeme içme animasyonlarini nasil yaparim diye sormus ben de örnek vererek anlattim.
Animasyon triggerlerini kendi diledigi gibi degistirebilir, bunu da biliyordur artik diye tahmin ediyorum..
Aktif olarak QBCore kullanmadığım için QBCore’da dpemotes’dan çektiğini bilmiyordum, esx’de öyle değil çünkü.
 


Pitsza

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
1 Mar 2020
Mesajlar
213
Discord
pitsza#9999
Aktif olarak QBCore kullanmadığım için QBCore’da dpemotes’dan çektiğini bilmiyordum, esx’de öyle değil çünkü.
bende ilk kez kullanıyorum bilmiyodum oyüzden sordum ön yargılı olmaya gerek yok
 


CHs

abim meyveloper yha
FT Kullanıcı
Katılım
2 Mar 2021
Mesajlar
832
bende ilk kez kullanıyorum bilmiyodum oyüzden sordum ön yargılı olmaya gerek yok
Ön yargılı değilim sadece bunu hiç düşünmemiştim QBCore’da, yeni bir bilgi öğrenmiş oldum sonuçta.
 


Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!