Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paylaşım Patlayan araçları otomatik silme raider-patlayanarac

Raider

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 3 gün
Mesajlar
887
Herhangi bir scriptin "client.lua" tarafına eklemeniz yeterlidir, korkmanızı gerektiricek bir şey yok eğer kendim yapmış gibi göstermek isteseydim dosyanın adı "raider-patlayanaracsilici" olurdu.

Kod:
Citizen.CreateThread(function()
        while true do
            Citizen.Wait(10) 
            for theveh in EnumerateVehicles() do 
                if GetEntityHealth(theveh) == 0 then
                    SetEntityAsMissionEntity(theveh, false, false) 
                    DeleteEntity(theveh) 
                end
            end
        end
    end)
    
    local entityEnumerator = {
        __gc = function(enum)
            if enum.destructor and enum.handle then
                enum.destructor(enum.handle)
            end
            enum.destructor = nil
            enum.handle = nil
        end
    }
    
    local function EnumerateEntities(initFunc, moveFunc, disposeFunc)
        return coroutine.wrap(function()
            local iter, id = initFunc()
            if not id or id == 0 then
                disposeFunc(iter)
                return
            end
          
            local enum = {handle = iter, destructor = disposeFunc}
            setmetatable(enum, entityEnumerator)
          
            local next = true
            repeat
                coroutine.yield(id)
                next, id = moveFunc(iter)
            until not next
          
            enum.destructor, enum.handle = nil, nil
            disposeFunc(iter)
        end)
    end
    
    function EnumerateVehicles()
        return EnumerateEntities(FindFirstVehicle, FindNextVehicle, EndFindVehicle)
    end
 
+Rep kanki
 
bunun scripti vardı sanki?
 
Konu başlığı tarafımca düzenlenmiştir.​
 
VEYA esx kullanıyorsanız

Kod:
ESX = nil

Citizen.CreateThread(function()
    while ESX == nil do
        TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj) ESX = obj end)
        Citizen.Wait(0)
    end
end)

Citizen.CreateThread(function()
        while true do
            Citizen.Wait(10)
            for theveh in ESX.Game.GetVehicles() do
                if GetEntityHealth(theveh) == 0 then
                    SetEntityAsMissionEntity(theveh, false, false)
                    DeleteEntity(theveh)
                end
            end
        end
end)
 
Son düzenleme:
+rep Yararlı
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!