Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Fix okokBanking Çözüm

uziii

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
2 yıl 3 ay 5 gün
Mesajlar
13
Merhabalar bugün çoğu kişinin aldığı okokBanking Loading Data sorununun çözümünü söyleyeceğim.

Öncelikle ESX için anlatayım.

ESX için çözüm ;

Aslında biraz scripte göz atmış olsaydınız bu sorunu almazdınız. Çünkü script dosyasının da içerisin de bulunan READ.me dosyasının içerisin de tamamen ne yapacağınız söyleniyor.
Fakat gözden kaçmış olabilir. İlk öncelikle scriptin datasını okuttuğunuza kesinlikle emin olun. Datayı okuttuktan sonra ise şu yol dizimin takip edin ;

'es_extended/server' ve 'paycheck.lua' yı açın ve şu kod satırını bulun.


Kod:
if salary > 0 then
                if job == 'unemployed' then -- unemployed
                    xPlayer.addAccountMoney('bank', salary)
                    TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', xPlayer.source, { type = 'inform', text = _U('received_salary', salary)})
                elseif Config.EnableSocietyPayouts then -- possibly a society
                    TriggerEvent('esx_society:getSociety', xPlayer.job.name, function (society)
                        if society ~= nil then -- verified society
                            TriggerEvent('esx_addonaccount:getSharedAccount', society.account, function (account)
                                if account.money >= salary then -- does the society money to pay its employees?
                                    xPlayer.addAccountMoney('bank', salary)
                                    account.removeMoney(salary)
    
                                    TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', xPlayer.source, { type = 'inform', text = _U('received_salary', salary)})
                                else
                                    TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', xPlayer.source, { type = 'inform', text = _U('received_salary', salary)})
                                end
                            end)
                        else -- not a society
                            xPlayer.addAccountMoney('bank', salary)
                            TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', xPlayer.source, { type = 'inform', text = _U('received_salary', salary)})
                        end
                    end)
                else -- generic job
                    xPlayer.addAccountMoney('bank', salary)              
                    TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', xPlayer.source, { type = 'inform', text = _U('received_salary', salary)})
                end
            end
        end
        SetTimeout(Config.PaycheckInterval, payCheck)
    end
    SetTimeout(Config.PaycheckInterval, payCheck)
end

Bu kod satırını bulduktan sonra ise şu kod ile değiştirin.

Kod:
if salary > 0 then
                if job == 'unemployed' then -- unemployed
                    xPlayer.addAccountMoney('bank', salary)
                    TriggerEvent('okokBanking:AddTransferTransactionFromSocietyToP', salary, "salary", "Salary", xPlayer.identifier, xPlayer.getName())
                    TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', xPlayer.source, { type = 'inform', text = _U('received_salary', salary)})
                elseif Config.EnableSocietyPayouts then -- possibly a society
                    TriggerEvent('esx_society:getSociety', xPlayer.job.name, function (society)
                        if society ~= nil then -- verified society
                            TriggerEvent('esx_addonaccount:getSharedAccount', society.account, function (account)
                                if account.money >= salary then -- does the society money to pay its employees?
                                    xPlayer.addAccountMoney('bank', salary)
                                    TriggerEvent('okokBanking:AddTransferTransactionFromSocietyToP', salary, "salary", "Salary", xPlayer.identifier, xPlayer.getName())
                                    account.removeMoney(salary)
    
                                    TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', xPlayer.source, { type = 'inform', text = _U('received_salary', salary)})
                                else
                                    TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', xPlayer.source, { type = 'inform', text = _U('received_salary', salary)})
                                end
                            end)
                        else -- not a society
                            xPlayer.addAccountMoney('bank', salary)
                            TriggerEvent('okokBanking:AddTransferTransactionFromSocietyToP', salary, "salary", "Salary", xPlayer.identifier, xPlayer.getName())
                            TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', xPlayer.source, { type = 'inform', text = _U('received_salary', salary)})
                        end
                    end)
                else -- generic job
                    xPlayer.addAccountMoney('bank', salary)
                    TriggerEvent('okokBanking:AddTransferTransactionFromSocietyToP', salary, "salary", "Salary", xPlayer.identifier, xPlayer.getName())
                    TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', xPlayer.source, { type = 'inform', text = _U('received_salary', salary)})
                end
            end
        end
        SetTimeout(Config.PaycheckInterval, payCheck)
    end
    SetTimeout(Config.PaycheckInterval, payCheck)
end

ESX için çözüm bu kadar. Sıra QB de.

QB de aslında aynı işlemi yapacağız. Şu yol dizimin takip edin ;

'qb-core/server' ve 'loops.lua' yı açın.

Ve şu kod satırını bulun.

Kod:
PaycheckLoop = function()
    local Players = QBCore.Functions.GetPlayers()
    for i=1, #Players, 1 do
        local Player = QBCore.Functions.GetPlayer(Players[i])
        if Player.PlayerData.job ~= nil and Player.PlayerData.job.payment > 0 then
            Player.Functions.AddMoney('bank', Player.PlayerData.job.payment)
            TriggerClientEvent('QBCore:Notify', Players[i], "You received your paycheck of $"..Player.PlayerData.job.payment)
             '..Player.PlayerData.charinfo.lastname)
        end
    end
    SetTimeout(QBCore.Config.Money.PayCheckTimeOut * (60 * 1000), PaycheckLoop)
end

ve şu kod satırı ile değiştirin.

Kod:
PaycheckLoop = function()
    local Players = QBCore.Functions.GetPlayers()
    for i=1, #Players, 1 do
        local Player = QBCore.Functions.GetPlayer(Players[i])
        if Player.PlayerData.job ~= nil and Player.PlayerData.job.payment > 0 then
            Player.Functions.AddMoney('bank', Player.PlayerData.job.payment)
            TriggerClientEvent('QBCore:Notify', Players[i], "You received your paycheck of $"..Player.PlayerData.job.payment)
            TriggerEvent('okokBanking:AddTransferTransactionFromSocietyToP', Player.PlayerData.job.payment, "salary", "Salary", Player.PlayerData.citizenid, Player.PlayerData.charinfo.firstname..'                        '..Player.PlayerData.charinfo.lastname)
        end
    end
    SetTimeout(QBCore.Config.Money.PayCheckTimeOut * (60 * 1000), PaycheckLoop)
end

'Loading Data' Sorununuzun çözümü bu kadar idi.

okokBanking de 'Loading Data' hatasının çözümü benim bildiğim kadarıyla böyle. Ve bir çok kişi de işe yaramıştı denemenizi tavsiye ederim.

Hatam olduysa affola, yanlışım oldu ise düzeltmem için beni uyarın.

İyi Forumlar..
 
DF
Konu tarafımca doğru kategoriye taşınmıştır
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!