Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Rehber Np-Fuel (Aracı Olduğu Yerde Dondurma)

  • Konbuyu başlatan hate97
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 1
  • Görüntüleme 705

hate97

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 8 ay 10 gün
Mesajlar
77
Bildiğiniz üzere np-fuel scriptinde benzinlikçi dayı geldiğinde araçlar gidebiliyordu, ben bunun çözümünü kendim buldum sizlerlede paylaşmak istedim.

Bu kodu ;

Kod:
RequestModel(modelped)

        while not HasModelLoaded(modelped) do
            Citizen.Wait(100)
        end

        pedNpc = CreatePed(5, modelped, (coordsPump.x + posNPC.x) / 2, (coordsPump.y + posNPC.y) / 2, (coordsPump.z + posNPC.z) / 2, vehicleHeading, true, false)
       
        ped = pedNpc
       
        RequestAnimDict("mp_character_creation@lineup@male_a")
        Citizen.Wait(100)
        TaskPlayAnim(ped, "mp_character_creation@lineup@male_a", "intro", 1.0, 1.0, 5900, 0, 1, 0, 0, 0)
        Citizen.Wait(3000)
        RequestAnimDict("mp_character_creation@customise@male_a")
        Citizen.Wait(100)
        TaskPlayAnim(ped, "mp_character_creation@customise@male_a", "loop", 1.0, 1.0, -1, 0, 1, 0, 0, 0)
    end
   
    TaskTurnPedToFaceEntity(ped, vehicle, 2000)
    Citizen.Wait(2000)
    SetCurrentPedWeapon(ped, -1569615261, true)
    LoadAnimDict("timetable@gardener@filling_can")
    TaskPlayAnim(ped, "timetable@gardener@filling_can", "gar_ig_5_filling_can", 2.0, 8.0, -1, 50, 0, 0, 0, 0)

    TriggerEvent('fuel:startFuelUpTick', pumpObject, ped, vehicle)

    while isFueling do
        for _, controlIndex in pairs(Config.DisableKeys) do
            DisableControlAction(0, controlIndex)
        end

        local vehicleCoords = GetEntityCoords(vehicle)

        if pumpObject then
            local stringCoords = GetEntityCoords(pumpObject)
            local extraString = ""

            if Config.UseESX then
                extraString = "\n" .. Config.Strings.TotalCost .. ": ~g~$" .. Round(currentCost, 1)
               
            end

Bu kod ile değiştirin;

Kod:
RequestModel(modelped)

        while not HasModelLoaded(modelped) do
            Citizen.Wait(100)
        end

        pedNpc = CreatePed(5, modelped, (coordsPump.x + posNPC.x) / 2, (coordsPump.y + posNPC.y) / 2, (coordsPump.z + posNPC.z) / 2, vehicleHeading, true, false)
       
        ped = pedNpc
        FreezeEntityPosition(GetVehiclePedIsUsing(GetPlayerPed(-1)), true)  -- PED GELDİĞİNDE ARAÇ DONDURMA
        RequestAnimDict("mp_character_creation@lineup@male_a")
        Citizen.Wait(100)
        TaskPlayAnim(ped, "mp_character_creation@lineup@male_a", "intro", 1.0, 1.0, 5900, 0, 1, 0, 0, 0)
        Citizen.Wait(3000)
        RequestAnimDict("mp_character_creation@customise@male_a")
        Citizen.Wait(100)
        TaskPlayAnim(ped, "mp_character_creation@customise@male_a", "loop", 1.0, 1.0, -1, 0, 1, 0, 0, 0)
    end
   
    TaskTurnPedToFaceEntity(ped, vehicle, 2000)
    Citizen.Wait(2000)
    SetCurrentPedWeapon(ped, -1569615261, true)
    LoadAnimDict("timetable@gardener@filling_can")
    TaskPlayAnim(ped, "timetable@gardener@filling_can", "gar_ig_5_filling_can", 2.0, 8.0, -1, 50, 0, 0, 0, 0)

    TriggerEvent('fuel:startFuelUpTick', pumpObject, ped, vehicle)

    while isFueling do
        for _, controlIndex in pairs(Config.DisableKeys) do
            DisableControlAction(0, controlIndex)
        end

        local vehicleCoords = GetEntityCoords(vehicle)

        if pumpObject then
            local stringCoords = GetEntityCoords(pumpObject)
            local extraString = ""

            if Config.UseESX then
                extraString = "\n" .. Config.Strings.TotalCost .. ": ~g~$" .. Round(currentCost, 1)
                FreezeEntityPosition(GetVehiclePedIsUsing(GetPlayerPed(-1)), true) -- ARAÇ DONDURMA
                       
                        FreezeEntityPosition(GetVehiclePedIsUsing(GetPlayerPed(-1)), false) -- ARACIN DONDURMASINI İPTAL ETME
            end
 
Teşekkürler bunu arıyordum
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!