Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı No-NPC kurulu npc leri açtım ama npc ler oyunda yok

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Namestis

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
2 yıl 10 ay 21 gün
Mesajlar
23
merhabalar No-NPC scriptini paketime kurdum ve scriptin startını verdim ve sorunsuz olarak çalıştı ama npcleri kapamak yerine açmama rağmen npc ler hala sunucumda yok. Yardım edebilirmisiniz
Kod satırım bu şekilde
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(2) -- prevent crashing
-- These natives have to be called every frame.
SetVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.5) -- set traffic density to 0
SetPedDensityMultiplierThisFrame(0.6) -- set npc/ai peds density to 0
SetRandomVehicleDensityMultiplierThisFrame(1.0) -- set random vehicles (car scenarios / cars driving off from a parking spot etc.) to 0
SetParkedVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.3) -- set random parked vehicles (parked car scenarios) to 0
SetScenarioPedDensityMultiplierThisFrame(9.9, 9.9) -- set random npc/ai peds or scenario peds to 0
SetGarbageTrucks(false) -- Stop garbage trucks from randomly spawning
SetRandomBoats(true) -- Stop random boats from spawning in the water.
SetCreateRandomCops(false) -- disable random cops walking/driving around.
SetCreateRandomCopsNotOnScenarios(false) -- stop random cops (not in a scenario) from spawning.
SetCreateRandomCopsOnScenarios(false) -- stop random cops (in a scenario) from spawning.

local x,y,z = table.unpack(GetEntityCoords(PlayerPedId()))
ClearAreaOfVehicles(x, y, z, 1000, false, false, false, false, false)
RemoveVehiclesFromGeneratorsInArea(x - 500.0, y - 500.0, z - 500.0, x + 500.0, y + 500.0, z + 500.0);
end
end)
 
DF
merhabalar No-NPC scriptini paketime kurdum ve scriptin startını verdim ve sorunsuz olarak çalıştı ama npcleri kapamak yerine açmama rağmen npc ler hala sunucumda yok. Yardım edebilirmisiniz
Kod satırım bu şekilde
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(2) -- prevent crashing
-- These natives have to be called every frame.
SetVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.5) -- set traffic density to 0
SetPedDensityMultiplierThisFrame(0.6) -- set npc/ai peds density to 0
SetRandomVehicleDensityMultiplierThisFrame(1.0) -- set random vehicles (car scenarios / cars driving off from a parking spot etc.) to 0
SetParkedVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.3) -- set random parked vehicles (parked car scenarios) to 0
SetScenarioPedDensityMultiplierThisFrame(9.9, 9.9) -- set random npc/ai peds or scenario peds to 0
SetGarbageTrucks(false) -- Stop garbage trucks from randomly spawning
SetRandomBoats(true) -- Stop random boats from spawning in the water.
SetCreateRandomCops(false) -- disable random cops walking/driving around.
SetCreateRandomCopsNotOnScenarios(false) -- stop random cops (not in a scenario) from spawning.
SetCreateRandomCopsOnScenarios(false) -- stop random cops (in a scenario) from spawning.

local x,y,z = table.unpack(GetEntityCoords(PlayerPedId()))
ClearAreaOfVehicles(x, y, z, 1000, false, false, false, false, false)
RemoveVehiclesFromGeneratorsInArea(x - 500.0, y - 500.0, z - 500.0, x + 500.0, y + 500.0, z + 500.0);
end
end)
69460

Buradaki kodu temizlemelisin.
 
DF
Şöyle dene:

Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        -- These natives have to be called every frame.
        SetVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.75) -- set traffic density to 0
        SetPedDensityMultiplierThisFrame(0.75) -- set npc/ai peds density to 0
        SetRandomVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.75) -- set random vehicles (car scenarios / cars driving off from a parking spot etc.) to 0
        SetParkedVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.75) -- set random parked vehicles (parked car scenarios) to 0
        SetScenarioPedDensityMultiplierThisFrame(0.75, 0.75) -- set random npc/ai peds or scenario peds to 0
        SetGarbageTrucks(false) -- Stop garbage trucks from randomly spawning
        SetRandomBoats(false) -- Stop random boats from spawning in the water.
        SetCreateRandomCops(false) -- disable random cops walking/driving around.
        SetCreateRandomCopsNotOnScenarios(false) -- stop random cops (not in a scenario) from spawning.
        SetCreateRandomCopsOnScenarios(false) -- stop random cops (in a scenario) from spawning.

        Citizen.Wait(10) -- prevent crashing
    end
end)

while true do'dan sonraki ilk 4 kodu editleyerek yapabilirsin
 
DF
Şöyle dene:

Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        -- These natives have to be called every frame.
        SetVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.75) -- set traffic density to 0
        SetPedDensityMultiplierThisFrame(0.75) -- set npc/ai peds density to 0
        SetRandomVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.75) -- set random vehicles (car scenarios / cars driving off from a parking spot etc.) to 0
        SetParkedVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.75) -- set random parked vehicles (parked car scenarios) to 0
        SetScenarioPedDensityMultiplierThisFrame(0.75, 0.75) -- set random npc/ai peds or scenario peds to 0
        SetGarbageTrucks(false) -- Stop garbage trucks from randomly spawning
        SetRandomBoats(false) -- Stop random boats from spawning in the water.
        SetCreateRandomCops(false) -- disable random cops walking/driving around.
        SetCreateRandomCopsNotOnScenarios(false) -- stop random cops (not in a scenario) from spawning.
        SetCreateRandomCopsOnScenarios(false) -- stop random cops (in a scenario) from spawning.

        Citizen.Wait(10) -- prevent crashing
    end
end)

while true do'dan sonraki ilk 4 kodu editleyerek yapabilirsin
maalesef attığınız kodu kopyalıyıp yapıştırdım ona rağmen npc ler gelmedi
 
DF
bir yerde NPC'leri kapatmadığınızdan emin misiniz?
 
DF
cmd yi editlediğinde onesync veya infinity gibi bir yer varsa silip denermisin
 
DF
şöyle diyeyim itfaiyedir kasabaya giderken bazı motorlu npclerdir görülüyor ama normal npc ler park edilmiş arabalar gözükmüyor
 
DF
şöyle diyeyim itfaiyedir kasabaya giderken bazı motorlu npclerdir görülüyor ama normal npc ler park edilmiş arabalar gözükmüyor
1. Artifacts güncelle
2. Başlat.bat’a infinity kodlarını gir (population la ilgili birşey olması lazım onu true yapman gerekiyor)
3. server.cfgye infinity kodlarını gir
4. Npc miktarını ayarlamak için nonpc kullanabilirsin
 
DF
şöyle diyeyim itfaiyedir kasabaya giderken bazı motorlu npclerdir görülüyor ama normal npc ler park edilmiş arabalar gözükmüyor
Sorun OneSYNC Ve İnfinity Komutlarını Server.cfg ve CMD deden Sildiğimiz Zaman Düzelmiştir
  1. Yardımcı Olan Herkese Teşekkür Edip Konunun Kapatılmasını talep ederim
 
DF
Konu Tarafımca Konu Sahibinin İsteği Üzerinde Kapatılmıştır.
 
DF
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!