- Katılım
- 2 yıl 11 ay 15 gün
- Mesajlar
- 154
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Merhaba qb toptancida böyle hata aliyorum cözümü ne
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
anlamadimclient ve ya server side gelen hatayı atarmısınız lütfen
local eAktif = true
QBCore = nil
local coreLoaded = false
Citizen.CreateThread(function()
while QBCore == nil do
TriggerEvent('QBCore:GetObject', function(obj) QBCore = obj end)
Citizen.Wait(200)
end
coreLoaded = true
end)
local NPC = {
--Npc 1
{
["aktif"] = true,
["kordinat"] = vector3(-44.4844, -480.978, 33.302),
["npc"] = {
["yazi"] = "Kara Mahir",
["h"] = 45.59,
["npc-hash"] = 0x2930C1AB,
["blip"] = false
},
["malzemeler"] = {
["Mavi Kart"] = {
["istenilen"] = {
{"lowgrademaleseed", 50, "Erkek Tohum"}
},
["verilen"] = {
{"lowgradefemaleseed", 1}
},
},
["Kırmızı Kart"] = {
["istenilen"] = {
{"madde_x", 100, "Madde X"}
},
["verilen"] = {
{"kirmizi_kart", 1}
},
},
["MP5X-K"] = {
["istenilen"] = {
{"madde_x", 75, "Madde X"}
},
["verilen"] = {
{"weapon_smg_mk2", 1}
},
},
}
},
-- --Npc 2
-- {
-- ["aktif"] = true,
-- ["kordinat"] = vector3(320.5, -211.31, 53.09),
-- ["npc"] = {
-- ["yazi"] = "TGIANN GOD v2",
-- ["h"] = 244.0,
-- ["npc-hash"] = 0x26C3D079,
-- ["blip"] = {
-- ["sprite"] = 84,
-- ["scale"] = 0.5,
-- ["colour"] = 46,
-- ["yazi"] = "TGIANN NPC MAP NAME 2 No",
-- },
-- },
-- ["malzemeler"] = {
-- ["1 Tane Paralı Kola ve Para"] = {
-- ["istenilen"] = {
-- {30, "money"},
-- {"cola", 10, "Kola"},
-- },
-- ["verilen"] = {
-- {25, "money"},
-- {"cola", 10},
-- },
-- },
-- ["1 Tane Osmanlı Kola"] = {
-- ["istenilen"] = {
-- {"phone", 1, "Telefon"},
-- {"cola", 1, "Kola"},
-- },
-- ["verilen"] = {
-- {"green_phone", 1}
-- }
-- },
-- },
-- },
-- --Npc 3
-- {
-- ["aktif"] = true,
-- ["kordinat"] = vector3(323.6, -207.24, 53.09),
-- ["npc"] = {
-- ["yazi"] = "TGIANN GOD Market",
-- ["h"] = 145.0,
-- ["npc-hash"] = 0x8B7D3766,
-- ["blip"] = false,
-- },
-- ["malzemeler"] = {
-- ["1 Tane Telefon"] = {
-- ["istenilen"] = {
-- {30, "money"},
-- },
-- ["verilen"] = {
-- {"white_phone", 1},
-- }
-- },
-- ["1 Tane Kola"] = {
-- ["istenilen"] = {
-- {10, "money"},
-- },
-- ["verilen"] = {
-- {"cola", 1},
-- },
-- },
-- },
-- },
}
Citizen.CreateThread(function()
for i=1, #NPC do
if NPC[i]["aktif"] then
if NPC[i]["npc"]["blip"] then -- Blip
local dataBlip = NPC[i]["npc"]["blip"]
local blip = AddBlipForCoord(NPC[i]["kordinat"])
SetBlipSprite(blip, dataBlip["sprite"])
SetBlipScale(blip, dataBlip["scale"])
SetBlipColour(blip, dataBlip["colour"])
SetBlipAsShortRange(blip, true)
BeginTextCommandSetBlipName('STRING')
AddTextComponentSubstringPlayerName(dataBlip["yazi"])
EndTextCommandSetBlipName(blip)
end
if NPC[i]["aktif"] then -- NPC
exports["tgiann-base"]:pedcreate("tgianpcsatis-"..i, NPC[i]["npc"]["npc-hash"], NPC[i]["kordinat"].x, NPC[i]["kordinat"].y, NPC[i]["kordinat"].z, NPC[i]["npc"].h)
TriggerEvent("tgiann-polisbildirim:mapBlip", x, 434, sucAdi)
end
end
end
end)
Citizen.CreateThread(function ()
while true do
Citizen.Wait(1)
local playerPed = PlayerPedId()
local playerCoords = GetEntityCoords(playerPed)
for _, npc in pairs(NPC) do
if npc["aktif"] and coreLoaded then
local mesafe = #(playerCoords - npc["kordinat"])
if mesafe < 5 then
if mesafe < 2 then
QBCore.Functions.DrawText3D(npc["kordinat"]["x"], npc["kordinat"]["y"], npc["kordinat"]["z"]+ 2.0, "[E] " ..npc["npc"]["yazi"], 0.40)
if IsControlJustReleased(0, 38) then
menuAc(npc)
end
else
QBCore.Functions.DrawText3D(npc["kordinat"]["x"], npc["kordinat"]["y"], npc["kordinat"]["z"]+ 2.0, npc["npc"]["yazi"], 0.40)
end
end
end
end
end
end)
function menuAc(npc)
local elements = {}
for verilecekitem, item in pairs(npc["malzemeler"]) do
local verilecekEsyaAdi = ""
for vItem=1, #item["istenilen"] do
if type(item["istenilen"][vItem][1]) == "number" then
verilecekEsyaAdi = verilecekEsyaAdi .. " " .. item["istenilen"][vItem][1] .."$"
else
if #item["istenilen"] ~= vItem then
verilecekEsyaAdi = verilecekEsyaAdi .. " " .. " ".. item["istenilen"][vItem][2].. " " ..item["istenilen"][vItem][3] ..","
else
verilecekEsyaAdi = verilecekEsyaAdi .. " " .. " ".. item["istenilen"][vItem][2].. " " ..item["istenilen"][vItem][3]
end
end
end
if verilecekEsyaAdi then
table.insert(elements, {label = verilecekitem .. " Al / " .. verilecekEsyaAdi.. "", value = item})
else
table.insert(elements, {label = verilecekitem , value = item})
end
end
QBCore.UI.Menu.Open('default', GetCurrentResourceName(), 'my_npc', {
title = npc["npc"]["yazi"],
align = 'left',
elements = elements
},function(data, menu)
if data.current.value then
if eAktif then
eAktif = false
QBCore.Functions.TriggerCallback('walk-npcsatis:item-kontrol', function(durum)
eAktif = durum
end, data.current.value["istenilen"], data.current.value["verilen"])
else
QBCore.Functions.Notify("Lütfen Biraz Bekle", "error")
end
end
end, function(data, menu)
menu.close()
end)
end
Server:konu tarafımca doğru kategoriye alınmıştır
QBCore = nil
TriggerEvent('QBCore:GetObject', function(obj) QBCore = obj end)
QBCore.Functions.CreateCallback('walk-npcsatis:item-kontrol', function(source, cb, item, verilecekItem)
local src = source
local xPlayer = QBCore.Functions.GetPlayer(src)
if xPlayer then
local itemVar = 0
for i=1, #item do
if type(item[i][1]) == "number" then
if xPlayer.PlayerData.money.cash >= item[i][1] then
itemVar = itemVar + 1
else
if item[i][2] == "money" then
TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, "Üzerinde ".. item[i][2] .. "$ Yok")
else
TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, "Bankanda ".. item[i][2] .. "$ Yok")
end
end
else
if xPlayer.getInventoryItem(item[i][1]).count >= item[i][2] then
itemVar = itemVar + 1
else
TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, "Üzerinde ".. item[i][2] .. " Tane " .. xPlayer.getInventoryItem(item[i][1]).label .. " Yok")
end
end
end
if #item == itemVar then
for i=1, #item do
if type(item[i][1]) == "number" then
xPlayer.Functions.RemoveMoney('cash', item[i][1])
else
xPlayer.Functions.RemoveItem(item[i][1], item[i][2])
end
Citizen.Wait(350)
end
for i=1, #verilecekItem do
if type(verilecekItem[i][1]) == "number" then
xPlayer.Functions.AddMoney('cash', verilecekItem[i][1])
else
xPlayer.Functions.AddItem(verilecekItem[i][1], verilecekItem[i][2])
TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, verilecekItem[i][2] .. " Tane " .. xPlayer.getInventoryItem(verilecekItem[i][1]).label .. " Aldın")
end
Citizen.Wait(350)
end
end
end
Citizen.Wait(2000)
cb(true)
end)
CMD veya F8 üzerindeki hatayı atarmısınız ?anlamadim
F8de hata vermiyorCMD veya F8 üzerindeki hatayı atarmısınız ?
O zaman sorun nedir CMD de hata mevcutmu ?F8de hata vermiyor
ss var ztn yukardaO zaman sorun nedir CMD de hata mevcutmu ?
Dostum bunlar kod satırı sana hatanın ne olduğunu soruyorumss var ztn yukarda
Dostum bunlar kod satırı sana hatanın ne olduğunu soruyorum
ss var ztn yukarda
Quanity'yi GetInventoryItem olarak degiştirmen lazımLinkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Quanity'yi GetInventoryItem olarak degiştirmen lazım
Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!