Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı Malum Sunucu Karakter Seçim Ekranı

NecoReis

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 11 ay 17 gün
Mesajlar
178
Bu tarz bir karakter seçim ekranı nasıl yapılabilir? Karakteri datadan çekip de gösterebilecek bir seçim ekranı.
Herhangi scripti editleyerek yapılabilir mi? Sıfırdan mı yazılması gerekiyor?
Yardımcı olabilir misiniz?


34210
 
+help
 
Buranın konumunu bilen var mı help lütfen
 
404.86 -951.28 -100.0
 
+help bu script olan var mı?
 
+rep
 
var fakat qbus uyumlu?
 
Sorununuz çözüme ulaştı mı ?
 
bir ped oluşturup varyasyonlarını data üzerinden çektirdiğin kıyafet id lerine göre ayarlayacaksın ve kamera pozisyonunu doğru açıya getireceksin.

mesela ;

PlayerDataOutfit = {
[1] = {drawables = 28, texture = 0}, --
[3] = {drawables = 31, texture = 0}, --
[4] = {drawables = 34, texture = 0},
[5] = {drawables = 0, texture = 0}, --**Verileri db üzerinden sorgulatacaksın. örnek olması için rastgele sayılar girdim**
[6] = {drawables = 82, texture = 0}, --
[7] = {drawables = 0, texture = 0},
[8] = {drawables = 15, texture = 0}, --
[9] = {drawables = 0, texture = 0},
[11] = {drawables = 61, texture = 3}, --
[12] = {drawables = 12, texture = 0}, --
[13] = {drawables = 10, texture = 0}, --
},

for k, v in pairs(PlayerDataOutfit) do
FirstPed = CreatePed(......)
SetPedComponentVariation(FirstPed, k, v.drawables, v.texture, 1)
CreateCam(........)
SetCamCoords(.............)

eğer çalışma mekaniğini anladıysan 2. 3. ve 4. karakterler için kolayca yapabilirsin
 
bir ped oluşturup varyasyonlarını data üzerinden çektirdiğin kıyafet id lerine göre ayarlayacaksın ve kamera pozisyonunu doğru açıya getireceksin.

mesela ;

PlayerDataOutfit = {
[1] = {drawables = 28, texture = 0}, --
[3] = {drawables = 31, texture = 0}, --
[4] = {drawables = 34, texture = 0},
[5] = {drawables = 0, texture = 0}, --**Verileri db üzerinden sorgulatacaksın. örnek olması için rastgele sayılar girdim**
[6] = {drawables = 82, texture = 0}, --
[7] = {drawables = 0, texture = 0},
[8] = {drawables = 15, texture = 0}, --
[9] = {drawables = 0, texture = 0},
[11] = {drawables = 61, texture = 3}, --
[12] = {drawables = 12, texture = 0}, --
[13] = {drawables = 10, texture = 0}, --
},

for k, v in pairs(PlayerDataOutfit) do
FirstPed = CreatePed(......)
SetPedComponentVariation(FirstPed, k, v.drawables, v.texture, 1)
CreateCam(........)
SetCamCoords(.............)

eğer çalışma mekaniğini anladıysan 2. 3. ve 4. karakterler için kolayca yapabilirsin
acaba script örneği varmıdır? bu yazdığınız haliyle çok fazla anlaşılmıyor çünkü
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!