Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı İnterior yapımı

EfeS

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 10 ay 8 gün
Mesajlar
43
Discord
" XEΛTROИИ "#1881
Merhabalar ben kısa süre önce forumda bulunan liberty city mapini kurdum fakat en büyük sorun ise çok az interior bulunması

liberty city üzerine nasıl interior mekan yapabiliriz ve ekleyebiliriz bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi

orjinal gta v üzerine yapanlar var ama böyle yapan göremedim internette
 
3D modelleme bilmeniz gerekmekte . Blender , 3DsMax gibi programlardan.
 
Sorununuz çözüme ulaştı mı?
 
Anladım o zaman bu harita üzerine interior kurulmuyor peki nasıl bi iç mekan yapabiliriz örneğin bir market?
 
Anladım o zaman bu harita üzerine interior kurulmuyor peki nasıl bi iç mekan yapabiliriz örneğin bir market?
internette paylaşılmış var ise kurarsın fakat yapma olayını bilmiyorum biraz zor değişik haritada
 
internette paylaşılmış var ise kurarsın fakat yapma olayını bilmiyorum biraz zor değişik haritada

Peki mesela internetten bir interior bulsam onun kordinatlarını değiştirip liberty citye koyma imkanımız varmı çünkü yüklenen map direk sanstosu kaldırıp aynı yerin üstüne liberty cityi eklemekte hatta ilk kurulumda önceden santosa atılmış bliplerin simgeleri aktif halde liberty üzerinde gözükmekte
 
Merhabalar ben kısa süre önce forumda bulunan liberty city mapini kurdum fakat en büyük sorun ise çok az interior bulunması

liberty city üzerine nasıl interior mekan yapabiliriz ve ekleyebiliriz bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi

orjinal gta v üzerine yapanlar var ama böyle yapan göremedim internette

normalde codewalker/openıv/blender veya 3ds max-zmodeller vs. programlar kullanarak oyundaki bir propu editleyebilir veya oyuna bir prop ekleyebilirsin.Bu sıraladığım uygulamaları açarsam konuyu daha rahat anlayacağını düşünüyorum. Tüm iş codewalkerdan başlıyor,codewalker programı sayesinde gta 5 mapinde bulunan herhangi bir propu,collisionu hatta ai'rotasyonunu bile belirleyebiliyor,seçebiliyorsun. Fakat hatırladığım kadarıyla codewalker sadece oyunun ham dosyalarını desteklemekte yani liberty city moduyla beraber çalışmıyor. Bu durumda senin liberty city moduna hakim olman gerekir çözümü basit direk liberty city rpf dosyasından editlemek istediğin yapıyı ismine kadar bilerek bu yapının ytd (textureları içeren dosya) yft (3d modeli içeren dosya) ve varsa meta dosyasını başka bir klasöre çıkartmalısın. Eğer Blender kullanacaksan yanında zmodellerı'da kullanmam gerekiyor. başka bir alternatif ise 3ds max üzerinden gims evo aracılıyığla modelleri dönüştürmek. 3ds max yöntemi en stabil yöntem çünki gta 5 modelleri ve material'leri 3ds max üzerinde tasarlandı. 3ds max'i kullanarak editlediğin bir yapıyı yine gims evo yardımıyla ytd ye dönüştürmelisin direk bu haliyle oyuna tekrardan yükleyebilirsin fakat oyunda bulunmayan bir prop ekleyeceksen mutlaka texture editini de yapacaksındır bunun için hem 3ds max i iyi kullanmam gerekiyor hemde texture convert için kullanacağın photoshop gibi bir program bilmen gerekiyor.Bunun sebebi ise gta 5 in .dds uzantılı bir format kullanması. Bu format .png formatı gibi olmadığından kolay kolay editlenemiyor. kısacası aslında gta 5 üzerinde bir interior yapmak uzun süren bir iş, bazı yapılar günler bazıları haftalarca
süre alabilmekte. İşine Yarayabilecekler:
 
normalde codewalker/openıv/blender veya 3ds max-zmodeller vs. programlar kullanarak oyundaki bir propu editleyebilir veya oyuna bir prop ekleyebilirsin.Bu sıraladığım uygulamaları açarsam konuyu daha rahat anlayacağını düşünüyorum. Tüm iş codewalkerdan başlıyor,codewalker programı sayesinde gta 5 mapinde bulunan herhangi bir propu,collisionu hatta ai'rotasyonunu bile belirleyebiliyor,seçebiliyorsun. Fakat hatırladığım kadarıyla codewalker sadece oyunun ham dosyalarını desteklemekte yani liberty city moduyla beraber çalışmıyor. Bu durumda senin liberty city moduna hakim olman gerekir çözümü basit direk liberty city rpf dosyasından editlemek istediğin yapıyı ismine kadar bilerek bu yapının ytd (textureları içeren dosya) yft (3d modeli içeren dosya) ve varsa meta dosyasını başka bir klasöre çıkartmalısın. Eğer Blender kullanacaksan yanında zmodellerı'da kullanmam gerekiyor. başka bir alternatif ise 3ds max üzerinden gims evo aracılıyığla modelleri dönüştürmek. 3ds max yöntemi en stabil yöntem çünki gta 5 modelleri ve material'leri 3ds max üzerinde tasarlandı. 3ds max'i kullanarak editlediğin bir yapıyı yine gims evo yardımıyla ytd ye dönüştürmelisin direk bu haliyle oyuna tekrardan yükleyebilirsin fakat oyunda bulunmayan bir prop ekleyeceksen mutlaka texture editini de yapacaksındır bunun için hem 3ds max i iyi kullanmam gerekiyor hemde texture convert için kullanacağın photoshop gibi bir program bilmen gerekiyor.Bunun sebebi ise gta 5 in .dds uzantılı bir format kullanması. Bu format .png formatı gibi olmadığından kolay kolay editlenemiyor. kısacası aslında gta 5 üzerinde bir interior yapmak uzun süren bir iş, bazı yapılar günler bazıları haftalarca
süre alabilmekte. İşine Yarayabilecekler:
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim anlattığınız ve paylaştığınız videoları en kısa sürede deneyeceğim ve gelişmeleri bildireceğim
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!