Başlıktan anlayabileceğiniz gibi çok az hasar alıyorum ve nedenini bilmiyorum yardım edebilecek varsa sevinirim.
Görsel :
Görsel :
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
peki bunu nasıl açıklayabiliriz.Aslında çok az hasar yemiyorsunuz can barı size öyle gösteriyor.
Fall Damage kapalı olabilir veya hasarı çok az olabilirpeki bunu nasıl açıklayabiliriz.
onu nasıl düzeltebilirim en az 1 haftadır konuya kimse yardım etmiyor o yüzden pakete devam edemiyorum.Fall Damage kapalı olabilir veya hasarı çok az olabilir
Tüm kodlarınızda SetWeaponDamageModifier bunu aratabilir misinizonu nasıl düzeltebilirim en az 1 haftadır konuya kimse yardım etmiyor o yüzden pakete devam edemiyorum.
fall damage için demi ?Tüm kodlarınızda SetWeaponDamageModifier bunu aratabilir misiniz
Genel olarak hasarlara bakmak içinfall damage için demi ?
Bunların hepsini tek tek ayıklayarak atabilir misiniz?
natives_21E43A33.lua
function Global.SetWeaponDamageModifier(weaponHash, damageAmount)
return _in(0x4757F00BC6323CFE, _ch(weaponHash), damageAmount)
end
Global.N_0x4757f00bc6323cfe = Global.SetWeaponDamageModifier
--- NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
function Global.SetWeaponObjectLiveryColor(weaponObject, camoComponentHash, colorIndex)
return _in(0x5DA825A85D0EA6E6, weaponObject, camoComponentHash, colorIndex)
end
Global.N_0x5da825a85d0ea6e6 = Global.SetWeaponObjectLiveryColor
function Global.SetWeaponObjectTintIndex(weapon, tintIndex)
return _in(0xF827589017D4E4A9, weapon, tintIndex)
end
natives_0193D0AF.lua
function Global.SetWeaponDamageModifier(weaponHash, damageAmount)
return _in(0x4757F00BC6323CFE, _ch(weaponHash), damageAmount)
end
Global.N_0x4757f00bc6323cfe = Global.SetWeaponDamageModifier
--- NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
function Global.SetWeaponObjectLiveryColor(weaponObject, camoComponentHash, colorIndex)
return _in(0x5DA825A85D0EA6E6, weaponObject, camoComponentHash, colorIndex)
end
Global.N_0x5da825a85d0ea6e6 = Global.SetWeaponObjectLiveryColor
function Global.SetWeaponObjectTintIndex(weapon, tintIndex)
return _in(0xF827589017D4E4A9, weapon, tintIndex)
end
natives_universal.lua
function Global.SetWeaponDamageModifier(weaponHash, damageAmount)
return _in(0x4757F00BC6323CFE, _ch(weaponHash), damageAmount)
end
Global.N_0x4757f00bc6323cfe = Global.SetWeaponDamageModifier
--- NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
function Global.SetWeaponObjectLiveryColor(weaponObject, camoComponentHash, colorIndex)
return _in(0x5DA825A85D0EA6E6, weaponObject, camoComponentHash, colorIndex)
end
Global.N_0x5da825a85d0ea6e6 = Global.SetWeaponObjectLiveryColor
function Global.SetWeaponObjectTintIndex(weapon, tintIndex)
return _in(0xF827589017D4E4A9, weapon, tintIndex)
end
natives_21E43A33.d.ts
declare function SetWeaponAnimationOverride(ped: number, animStyle: string | number): void;
declare function SetWeaponDamageModifier(weaponHash: string | number, damageAmount: number): void;
declare function N_0x4757f00bc6323cfe(weaponHash: string | number, damageAmount: number): void;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
declare function SetWeaponObjectLiveryColor(weaponObject: number, camoComponentHash: number, colorIndex: number): void;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
declare function N_0x5da825a85d0ea6e6(weaponObject: number, camoComponentHash: number, colorIndex: number): void;
declare function SetWeaponObjectTintIndex(weapon: number, tintIndex: number): void;
natives_21E43A33.js
global.SetWeaponDamageModifier = function (weaponHash, damageAmount) {
return _in(0x4757f00b, 0xc6323cfe, _ch(weaponHash), _fv(damageAmount));
};
global.N_0x4757f00bc6323cfe = global.SetWeaponDamageModifier;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
global.SetWeaponObjectLiveryColor = function (weaponObject, camoComponentHash, colorIndex) {
return _in(0x5da825a8, 0x5d0ea6e6, weaponObject, camoComponentHash, colorIndex);
};
global.N_0x5da825a85d0ea6e6 = global.SetWeaponObjectLiveryColor;
global.SetWeaponObjectTintIndex = function (weapon, tintIndex) {
return _in(0xf8275890, 0x17d4e4a9, weapon, tintIndex);
};
natives_0193D0AF.d.ts
declare function SetWeaponAnimationOverride(ped: number, animStyle: string | number): void;
declare function SetWeaponDamageModifier(weaponHash: string | number, damageAmount: number): void;
declare function N_0x4757f00bc6323cfe(weaponHash: string | number, damageAmount: number): void;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
declare function SetWeaponObjectLiveryColor(weaponObject: number, camoComponentHash: number, colorIndex: number): void;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
declare function N_0x5da825a85d0ea6e6(weaponObject: number, camoComponentHash: number, colorIndex: number): void;
declare function SetWeaponObjectTintIndex(weapon: number, tintIndex: number): void;
natives_0193D0AF.js
global.SetWeaponDamageModifier = function (weaponHash, damageAmount) {
return _in(0x4757f00b, 0xc6323cfe, _ch(weaponHash), _fv(damageAmount));
};
global.N_0x4757f00bc6323cfe = global.SetWeaponDamageModifier;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
global.SetWeaponObjectLiveryColor = function (weaponObject, camoComponentHash, colorIndex) {
return _in(0x5da825a8, 0x5d0ea6e6, weaponObject, camoComponentHash, colorIndex);
};
global.N_0x5da825a85d0ea6e6 = global.SetWeaponObjectLiveryColor;
global.SetWeaponObjectTintIndex = function (weapon, tintIndex) {
return _in(0xf8275890, 0x17d4e4a9, weapon, tintIndex);
};
natives_universal.d.ts
declare function SetWeaponAnimationOverride(ped: number, animStyle: string | number): void;
declare function SetWeaponDamageModifier(weaponHash: string | number, damageAmount: number): void;
declare function N_0x4757f00bc6323cfe(weaponHash: string | number, damageAmount: number): void;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
declare function SetWeaponObjectLiveryColor(weaponObject: number, camoComponentHash: number, colorIndex: number): void;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
declare function N_0x5da825a85d0ea6e6(weaponObject: number, camoComponentHash: number, colorIndex: number): void;
declare function SetWeaponObjectTintIndex(weapon: number, tintIndex: number): void;
natives_universal.js
global.SetWeaponDamageModifier = function (weaponHash, damageAmount) {
return _in(0x4757f00b, 0xc6323cfe, _ch(weaponHash), _fv(damageAmount));
};
global.N_0x4757f00bc6323cfe = global.SetWeaponDamageModifier;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
global.SetWeaponObjectLiveryColor = function (weaponObject, camoComponentHash, colorIndex) {
return _in(0x5da825a8, 0x5d0ea6e6, weaponObject, camoComponentHash, colorIndex);
};
global.N_0x5da825a85d0ea6e6 = global.SetWeaponObjectLiveryColor;
global.SetWeaponObjectTintIndex = function (weapon, tintIndex) {
return _in(0xf8275890, 0x17d4e4a9, weapon, tintIndex);
};
Yukardakilerle bir alakası yok. Durum o kadar vahimse Scriptlerin hepsini kapatıp tek tek oyun içerisinde açarak bulabilirsiniz. Yalnız tekrar söylüyorum oyunun içinde kapatmayı denemeyin. Kod satırı bir kez aktifleşirse client side'da çık gir yapmadan damage değişmez. O yüzden şüphelilerin hepsini kapatıp tek tek açarak çözüme ulaşabilirsiniz.
Yukardakilerle bir alakası yok. Durum o kadar vahimse Scriptlerin hepsini kapatıp tek tek oyun içerisinde açarak bulabilirsiniz. Yalnız tekrar söylüyorum oyunun içinde kapatmayı denemeyin. Kod satırı bir kez aktifleşirse client side'da çık gir yapmadan damage değişmez. O yüzden şüphelilerin hepsini kapatıp tek tek açarak çözüme ulaşabilirsiniz.
Çok teşekkürler abi oldu.Yukardakilerle bir alakası yok. Durum o kadar vahimse Scriptlerin hepsini kapatıp tek tek oyun içerisinde açarak bulabilirsiniz. Yalnız tekrar söylüyorum oyunun içinde kapatmayı denemeyin. Kod satırı bir kez aktifleşirse client side'da çık gir yapmadan damage değişmez. O yüzden şüphelilerin hepsini kapatıp tek tek açarak çözüme ulaşabilirsiniz.
Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!