Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı Çok az hasar alıyorum.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Ege200nm2

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 7 ay 9 gün
Mesajlar
428
Web sitesi
www.youtube.com
Discord
Mercury#5827
Başlıktan anlayabileceğiniz gibi çok az hasar alıyorum ve nedenini bilmiyorum yardım edebilecek varsa sevinirim.


Görsel :
 
Aslında çok az hasar yemiyorsunuz :D can barı size öyle gösteriyor.
 
Çözüm olarak silah hasarlarını arttırabilirsiniz. bu scripti kullanabilirsiniz.
 
Bunların hepsini tek tek ayıklayarak atabilir misiniz?
 
Bunların hepsini tek tek ayıklayarak atabilir misiniz?

natives_21E43A33.lua


function Global.SetWeaponDamageModifier(weaponHash, damageAmount)
return _in(0x4757F00BC6323CFE, _ch(weaponHash), damageAmount)
end
Global.N_0x4757f00bc6323cfe = Global.SetWeaponDamageModifier
--- NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
function Global.SetWeaponObjectLiveryColor(weaponObject, camoComponentHash, colorIndex)
return _in(0x5DA825A85D0EA6E6, weaponObject, camoComponentHash, colorIndex)
end
Global.N_0x5da825a85d0ea6e6 = Global.SetWeaponObjectLiveryColor
function Global.SetWeaponObjectTintIndex(weapon, tintIndex)
return _in(0xF827589017D4E4A9, weapon, tintIndex)
end

natives_0193D0AF.lua

function Global.SetWeaponDamageModifier(weaponHash, damageAmount)
return _in(0x4757F00BC6323CFE, _ch(weaponHash), damageAmount)
end
Global.N_0x4757f00bc6323cfe = Global.SetWeaponDamageModifier
--- NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
function Global.SetWeaponObjectLiveryColor(weaponObject, camoComponentHash, colorIndex)
return _in(0x5DA825A85D0EA6E6, weaponObject, camoComponentHash, colorIndex)
end
Global.N_0x5da825a85d0ea6e6 = Global.SetWeaponObjectLiveryColor
function Global.SetWeaponObjectTintIndex(weapon, tintIndex)
return _in(0xF827589017D4E4A9, weapon, tintIndex)
end

natives_universal.lua


function Global.SetWeaponDamageModifier(weaponHash, damageAmount)
return _in(0x4757F00BC6323CFE, _ch(weaponHash), damageAmount)
end
Global.N_0x4757f00bc6323cfe = Global.SetWeaponDamageModifier
--- NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
function Global.SetWeaponObjectLiveryColor(weaponObject, camoComponentHash, colorIndex)
return _in(0x5DA825A85D0EA6E6, weaponObject, camoComponentHash, colorIndex)
end
Global.N_0x5da825a85d0ea6e6 = Global.SetWeaponObjectLiveryColor
function Global.SetWeaponObjectTintIndex(weapon, tintIndex)
return _in(0xF827589017D4E4A9, weapon, tintIndex)
end

natives_21E43A33.d.ts


declare function SetWeaponAnimationOverride(ped: number, animStyle: string | number): void;
declare function SetWeaponDamageModifier(weaponHash: string | number, damageAmount: number): void;
declare function N_0x4757f00bc6323cfe(weaponHash: string | number, damageAmount: number): void;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
declare function SetWeaponObjectLiveryColor(weaponObject: number, camoComponentHash: number, colorIndex: number): void;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
declare function N_0x5da825a85d0ea6e6(weaponObject: number, camoComponentHash: number, colorIndex: number): void;
declare function SetWeaponObjectTintIndex(weapon: number, tintIndex: number): void;


natives_21E43A33.js

global.SetWeaponDamageModifier = function (weaponHash, damageAmount) {
return _in(0x4757f00b, 0xc6323cfe, _ch(weaponHash), _fv(damageAmount));
};
global.N_0x4757f00bc6323cfe = global.SetWeaponDamageModifier;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
global.SetWeaponObjectLiveryColor = function (weaponObject, camoComponentHash, colorIndex) {
return _in(0x5da825a8, 0x5d0ea6e6, weaponObject, camoComponentHash, colorIndex);
};
global.N_0x5da825a85d0ea6e6 = global.SetWeaponObjectLiveryColor;
global.SetWeaponObjectTintIndex = function (weapon, tintIndex) {
return _in(0xf8275890, 0x17d4e4a9, weapon, tintIndex);
};

natives_0193D0AF.d.ts

declare function SetWeaponAnimationOverride(ped: number, animStyle: string | number): void;
declare function SetWeaponDamageModifier(weaponHash: string | number, damageAmount: number): void;
declare function N_0x4757f00bc6323cfe(weaponHash: string | number, damageAmount: number): void;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
declare function SetWeaponObjectLiveryColor(weaponObject: number, camoComponentHash: number, colorIndex: number): void;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
declare function N_0x5da825a85d0ea6e6(weaponObject: number, camoComponentHash: number, colorIndex: number): void;
declare function SetWeaponObjectTintIndex(weapon: number, tintIndex: number): void;

natives_0193D0AF.js


global.SetWeaponDamageModifier = function (weaponHash, damageAmount) {
return _in(0x4757f00b, 0xc6323cfe, _ch(weaponHash), _fv(damageAmount));
};
global.N_0x4757f00bc6323cfe = global.SetWeaponDamageModifier;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
global.SetWeaponObjectLiveryColor = function (weaponObject, camoComponentHash, colorIndex) {
return _in(0x5da825a8, 0x5d0ea6e6, weaponObject, camoComponentHash, colorIndex);
};
global.N_0x5da825a85d0ea6e6 = global.SetWeaponObjectLiveryColor;
global.SetWeaponObjectTintIndex = function (weapon, tintIndex) {
return _in(0xf8275890, 0x17d4e4a9, weapon, tintIndex);
};

natives_universal.d.ts

declare function SetWeaponAnimationOverride(ped: number, animStyle: string | number): void;
declare function SetWeaponDamageModifier(weaponHash: string | number, damageAmount: number): void;
declare function N_0x4757f00bc6323cfe(weaponHash: string | number, damageAmount: number): void;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
declare function SetWeaponObjectLiveryColor(weaponObject: number, camoComponentHash: number, colorIndex: number): void;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
declare function N_0x5da825a85d0ea6e6(weaponObject: number, camoComponentHash: number, colorIndex: number): void;
declare function SetWeaponObjectTintIndex(weapon: number, tintIndex: number): void;

natives_universal.js

global.SetWeaponDamageModifier = function (weaponHash, damageAmount) {
return _in(0x4757f00b, 0xc6323cfe, _ch(weaponHash), _fv(damageAmount));
};
global.N_0x4757f00bc6323cfe = global.SetWeaponDamageModifier;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
global.SetWeaponObjectLiveryColor = function (weaponObject, camoComponentHash, colorIndex) {
return _in(0x5da825a8, 0x5d0ea6e6, weaponObject, camoComponentHash, colorIndex);
};
global.N_0x5da825a85d0ea6e6 = global.SetWeaponObjectLiveryColor;
global.SetWeaponObjectTintIndex = function (weapon, tintIndex) {
return _in(0xf8275890, 0x17d4e4a9, weapon, tintIndex);
};
 
Yukardakilerle bir alakası yok. Durum o kadar vahimse Scriptlerin hepsini kapatıp tek tek oyun içerisinde açarak bulabilirsiniz. Yalnız tekrar söylüyorum oyunun içinde kapatmayı denemeyin. Kod satırı bir kez aktifleşirse client side'da çık gir yapmadan damage değişmez. O yüzden şüphelilerin hepsini kapatıp tek tek açarak çözüme ulaşabilirsiniz.
 
natives_21E43A33.lua


function Global.SetWeaponDamageModifier(weaponHash, damageAmount)
return _in(0x4757F00BC6323CFE, _ch(weaponHash), damageAmount)
end
Global.N_0x4757f00bc6323cfe = Global.SetWeaponDamageModifier
--- NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
function Global.SetWeaponObjectLiveryColor(weaponObject, camoComponentHash, colorIndex)
return _in(0x5DA825A85D0EA6E6, weaponObject, camoComponentHash, colorIndex)
end
Global.N_0x5da825a85d0ea6e6 = Global.SetWeaponObjectLiveryColor
function Global.SetWeaponObjectTintIndex(weapon, tintIndex)
return _in(0xF827589017D4E4A9, weapon, tintIndex)
end

natives_0193D0AF.lua

function Global.SetWeaponDamageModifier(weaponHash, damageAmount)
return _in(0x4757F00BC6323CFE, _ch(weaponHash), damageAmount)
end
Global.N_0x4757f00bc6323cfe = Global.SetWeaponDamageModifier
--- NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
function Global.SetWeaponObjectLiveryColor(weaponObject, camoComponentHash, colorIndex)
return _in(0x5DA825A85D0EA6E6, weaponObject, camoComponentHash, colorIndex)
end
Global.N_0x5da825a85d0ea6e6 = Global.SetWeaponObjectLiveryColor
function Global.SetWeaponObjectTintIndex(weapon, tintIndex)
return _in(0xF827589017D4E4A9, weapon, tintIndex)
end

natives_universal.lua


function Global.SetWeaponDamageModifier(weaponHash, damageAmount)
return _in(0x4757F00BC6323CFE, _ch(weaponHash), damageAmount)
end
Global.N_0x4757f00bc6323cfe = Global.SetWeaponDamageModifier
--- NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
function Global.SetWeaponObjectLiveryColor(weaponObject, camoComponentHash, colorIndex)
return _in(0x5DA825A85D0EA6E6, weaponObject, camoComponentHash, colorIndex)
end
Global.N_0x5da825a85d0ea6e6 = Global.SetWeaponObjectLiveryColor
function Global.SetWeaponObjectTintIndex(weapon, tintIndex)
return _in(0xF827589017D4E4A9, weapon, tintIndex)
end

natives_21E43A33.d.ts


declare function SetWeaponAnimationOverride(ped: number, animStyle: string | number): void;
declare function SetWeaponDamageModifier(weaponHash: string | number, damageAmount: number): void;
declare function N_0x4757f00bc6323cfe(weaponHash: string | number, damageAmount: number): void;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
declare function SetWeaponObjectLiveryColor(weaponObject: number, camoComponentHash: number, colorIndex: number): void;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
declare function N_0x5da825a85d0ea6e6(weaponObject: number, camoComponentHash: number, colorIndex: number): void;
declare function SetWeaponObjectTintIndex(weapon: number, tintIndex: number): void;


natives_21E43A33.js

global.SetWeaponDamageModifier = function (weaponHash, damageAmount) {
return _in(0x4757f00b, 0xc6323cfe, _ch(weaponHash), _fv(damageAmount));
};
global.N_0x4757f00bc6323cfe = global.SetWeaponDamageModifier;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
global.SetWeaponObjectLiveryColor = function (weaponObject, camoComponentHash, colorIndex) {
return _in(0x5da825a8, 0x5d0ea6e6, weaponObject, camoComponentHash, colorIndex);
};
global.N_0x5da825a85d0ea6e6 = global.SetWeaponObjectLiveryColor;
global.SetWeaponObjectTintIndex = function (weapon, tintIndex) {
return _in(0xf8275890, 0x17d4e4a9, weapon, tintIndex);
};

natives_0193D0AF.d.ts

declare function SetWeaponAnimationOverride(ped: number, animStyle: string | number): void;
declare function SetWeaponDamageModifier(weaponHash: string | number, damageAmount: number): void;
declare function N_0x4757f00bc6323cfe(weaponHash: string | number, damageAmount: number): void;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
declare function SetWeaponObjectLiveryColor(weaponObject: number, camoComponentHash: number, colorIndex: number): void;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
declare function N_0x5da825a85d0ea6e6(weaponObject: number, camoComponentHash: number, colorIndex: number): void;
declare function SetWeaponObjectTintIndex(weapon: number, tintIndex: number): void;

natives_0193D0AF.js


global.SetWeaponDamageModifier = function (weaponHash, damageAmount) {
return _in(0x4757f00b, 0xc6323cfe, _ch(weaponHash), _fv(damageAmount));
};
global.N_0x4757f00bc6323cfe = global.SetWeaponDamageModifier;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
global.SetWeaponObjectLiveryColor = function (weaponObject, camoComponentHash, colorIndex) {
return _in(0x5da825a8, 0x5d0ea6e6, weaponObject, camoComponentHash, colorIndex);
};
global.N_0x5da825a85d0ea6e6 = global.SetWeaponObjectLiveryColor;
global.SetWeaponObjectTintIndex = function (weapon, tintIndex) {
return _in(0xf8275890, 0x17d4e4a9, weapon, tintIndex);
};

natives_universal.d.ts

declare function SetWeaponAnimationOverride(ped: number, animStyle: string | number): void;
declare function SetWeaponDamageModifier(weaponHash: string | number, damageAmount: number): void;
declare function N_0x4757f00bc6323cfe(weaponHash: string | number, damageAmount: number): void;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
declare function SetWeaponObjectLiveryColor(weaponObject: number, camoComponentHash: number, colorIndex: number): void;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
declare function N_0x5da825a85d0ea6e6(weaponObject: number, camoComponentHash: number, colorIndex: number): void;
declare function SetWeaponObjectTintIndex(weapon: number, tintIndex: number): void;

natives_universal.js

global.SetWeaponDamageModifier = function (weaponHash, damageAmount) {
return _in(0x4757f00b, 0xc6323cfe, _ch(weaponHash), _fv(damageAmount));
};
global.N_0x4757f00bc6323cfe = global.SetWeaponDamageModifier;
/**
* NativeDB Parameter 1: Hash camoComponentHash
*/
global.SetWeaponObjectLiveryColor = function (weaponObject, camoComponentHash, colorIndex) {
return _in(0x5da825a8, 0x5d0ea6e6, weaponObject, camoComponentHash, colorIndex);
};
global.N_0x5da825a85d0ea6e6 = global.SetWeaponObjectLiveryColor;
global.SetWeaponObjectTintIndex = function (weapon, tintIndex) {
return _in(0xf8275890, 0x17d4e4a9, weapon, tintIndex);
};
Yukardakilerle bir alakası yok. Durum o kadar vahimse Scriptlerin hepsini kapatıp tek tek oyun içerisinde açarak bulabilirsiniz. Yalnız tekrar söylüyorum oyunun içinde kapatmayı denemeyin. Kod satırı bir kez aktifleşirse client side'da çık gir yapmadan damage değişmez. O yüzden şüphelilerin hepsini kapatıp tek tek açarak çözüme ulaşabilirsiniz.
Yukardakilerle bir alakası yok. Durum o kadar vahimse Scriptlerin hepsini kapatıp tek tek oyun içerisinde açarak bulabilirsiniz. Yalnız tekrar söylüyorum oyunun içinde kapatmayı denemeyin. Kod satırı bir kez aktifleşirse client side'da çık gir yapmadan damage değişmez. O yüzden şüphelilerin hepsini kapatıp tek tek açarak çözüme ulaşabilirsiniz.

Rotto Rotto' nun dediği gibi arayacaksan sunucunun cache' inide silmeni tavsiye ederim başlamadan önce daha sağlıklı olur.
 
Yukardakilerle bir alakası yok. Durum o kadar vahimse Scriptlerin hepsini kapatıp tek tek oyun içerisinde açarak bulabilirsiniz. Yalnız tekrar söylüyorum oyunun içinde kapatmayı denemeyin. Kod satırı bir kez aktifleşirse client side'da çık gir yapmadan damage değişmez. O yüzden şüphelilerin hepsini kapatıp tek tek açarak çözüme ulaşabilirsiniz.
Çok teşekkürler abi oldu.
 
Konu tarafımca kilitlenmiştir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!