Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı /me /do loglama

kayrdemirkan

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 4 ay 29 gün
Mesajlar
227
/me /do komutlarını discord sunucuma loglamalak istiyorum fakat araştırmama rağmen /me /do emotelarını loglayan script bulamadım. Yardım olursanız çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkürler.
 
Scriptlerin ayrı şekilde mi yoksa 1 scriptin içinde mi?
 
Öncelikle 3dme scriptinin içerisinden server.lua'ya giriş yapalım. En alt satıra gelip bu kodu yapıştıralım.
Kod:
local Loghook = "WEBHOOK_HERE"
local BotName = "Dexa LOG SYSTEM"
local Image = "https://i.hizliresim.com/YWEj2i.png"

RegisterServerEvent('dexa-logsystem:emote')
AddEventHandler('dexa-logsystem:emote',function(name, message, color)
  local logdetails = {
        {
            ["color"] = color,
            ["title"] = "**".. name .."**",
            ["description"] = message,
            ["footer"] = {
                ["text"] = "Made by D&A*",
            },
        }
    }
  PerformHttpRequest(Loghook, function(err, text, headers) end, 'POST', json.encode({username = BotName, embeds = logdetails, avatar_url = Image}), { ['Content-Type'] = 'application/json' })
end)

Akabinde 3dme scriptden client.lua'ya giriş yapalım. RegisterCommand('me' ile başlayan satırın içerisine end) kısmının üzerine hemen bu kodu yapıştıralım.

Kod:
local metin = "Oyuncu : **" .. GetPlayerName(source) .. "**,\n **Komut : [/me]**\n" .. text
TriggerServerEvent('dexa-logsystem:emote', "Chat Emote LOG", metin, 1752220)


3dme İçin işlem tamam. Bunun dışında ooc do me gibi scriptler kaldı. Bunu da sadece clientside taraflı kurulum yapman yeterli olacaktır.
O da bu şekilde.

/do İçin ;
Kod:
local metin = "Oyuncu : **" .. GetPlayerName(source) .. "**,\n **Komut : [/do]**\n" .. text
TriggerServerEvent('dexa-logsystem:emote', "Chat Emote LOG", metin, 1752220)

/ooc İçin ;
Kod:
local metin = "Oyuncu : **" .. GetPlayerName(source) .. "**,\n **Komut : [/ooc]**\n" .. text
TriggerServerEvent('dexa-logsystem:emote', "Chat Emote LOG", metin, 1752220)


Saygılar&Sevgiler ;)
 
Öncelikle 3dme scriptinin içerisinden server.lua'ya giriş yapalım. En alt satıra gelip bu kodu yapıştıralım.
Kod:
local Loghook = "WEBHOOK_HERE"
local BotName = "Dexa LOG SYSTEM"
local Image = "https://i.hizliresim.com/YWEj2i.png"

RegisterServerEvent('dexa-logsystem:emote')
AddEventHandler('dexa-logsystem:emote',function(name, message, color)
  local logdetails = {
        {
            ["color"] = color,
            ["title"] = "**".. name .."**",
            ["description"] = message,
            ["footer"] = {
                ["text"] = "Made by D&A*",
            },
        }
    }
  PerformHttpRequest(Loghook, function(err, text, headers) end, 'POST', json.encode({username = BotName, embeds = logdetails, avatar_url = Image}), { ['Content-Type'] = 'application/json' })
end)

Akabinde 3dme scriptden client.lua'ya giriş yapalım. RegisterCommand('me' ile başlayan satırın içerisine end) kısmının üzerine hemen bu kodu yapıştıralım.

Kod:
local metin = "Oyuncu : **" .. GetPlayerName(source) .. "**,\n **Komut : [/me]**\n" .. text
TriggerServerEvent('dexa-logsystem:emote', "Chat Emote LOG", metin, 1752220)


3dme İçin işlem tamam. Bunun dışında ooc do me gibi scriptler kaldı. Bunu da sadece clientside taraflı kurulum yapman yeterli olacaktır.
O da bu şekilde.

/do İçin ;
Kod:
local metin = "Oyuncu : **" .. GetPlayerName(source) .. "**,\n **Komut : [/do]**\n" .. text
TriggerServerEvent('dexa-logsystem:emote', "Chat Emote LOG", metin, 1752220)

/ooc İçin ;
Kod:
local metin = "Oyuncu : **" .. GetPlayerName(source) .. "**,\n **Komut : [/ooc]**\n" .. text
TriggerServerEvent('dexa-logsystem:emote', "Chat Emote LOG", metin, 1752220)


Saygılar&Sevgiler ;)

Çok sağ ol yardımın için ;)
 
dexatwitch dexatwitch konuyla biraz alakasız ama bu işlerden anlıyorsunuz heralde bu me do komutları karakterin ortasında çıkıyor kafamın üstüne nasıl taşıyabilirim
 
sadkadnadd sadkadnadd

3dme scriptinin client.lua içerisindeki RegisterNetEvent 3dme:triggerDisplay event'ini altta atmış olduğum event ile değiştirmen yeterli olacaktır. Sonrasında dilersen burdaki 0.22 yazan yeri arttırarak yada azaltarak yukarıya yada aşşağıya çıkmasını sağlayabilirsin.

Kod:
RegisterNetEvent('3dme:triggerDisplay')
AddEventHandler('3dme:triggerDisplay', function(text, source)
    local offset = 1 + (nbrDisplaying*0.22)
    Display(GetPlayerFromServerId(source), text, offset)
end)
 
loga oyuncu: invalid diye düşüyor nasıl kişinin hexini yazdırabilirim ?
 
Serhat18 serhtk ve AnniesYs AnniesYs discorddan ulaşın bana bakalım birlikte
söylediğin komutları yazdıgım zaman oyunda bir oyuncu do veya me kullanınca garip bir şekilde oyundaki oyuncu sayısı kadar log giriyor
Örneğin 3 kişi varsa oyunda 1 kişi do yazarsa 3 tane aynı logdan giriyor nasıl düzeltiriz?
 
Öncelikle 3dme scriptinin içerisinden server.lua'ya giriş yapalım. En alt satıra gelip bu kodu yapıştıralım.
Kod:
local Loghook = "WEBHOOK_HERE"
local BotName = "Dexa LOG SYSTEM"
local Image = "https://i.hizliresim.com/YWEj2i.png"

RegisterServerEvent('dexa-logsystem:emote')
AddEventHandler('dexa-logsystem:emote',function(name, message, color)
  local logdetails = {
        {
            ["color"] = color,
            ["title"] = "**".. name .."**",
            ["description"] = message,
            ["footer"] = {
                ["text"] = "Made by D&A*",
            },
        }
    }
  PerformHttpRequest(Loghook, function(err, text, headers) end, 'POST', json.encode({username = BotName, embeds = logdetails, avatar_url = Image}), { ['Content-Type'] = 'application/json' })
end)

Akabinde 3dme scriptden client.lua'ya giriş yapalım. RegisterCommand('me' ile başlayan satırın içerisine end) kısmının üzerine hemen bu kodu yapıştıralım.

Kod:
local metin = "Oyuncu : **" .. GetPlayerName(source) .. "**,\n **Komut : [/me]**\n" .. text
TriggerServerEvent('dexa-logsystem:emote', "Chat Emote LOG", metin, 1752220)


3dme İçin işlem tamam. Bunun dışında ooc do me gibi scriptler kaldı. Bunu da sadece clientside taraflı kurulum yapman yeterli olacaktır.
O da bu şekilde.

/do İçin ;
Kod:
local metin = "Oyuncu : **" .. GetPlayerName(source) .. "**,\n **Komut : [/do]**\n" .. text
TriggerServerEvent('dexa-logsystem:emote', "Chat Emote LOG", metin, 1752220)

/ooc İçin ;
Kod:
local metin = "Oyuncu : **" .. GetPlayerName(source) .. "**,\n **Komut : [/ooc]**\n" .. text
TriggerServerEvent('dexa-logsystem:emote', "Chat Emote LOG", metin, 1752220)


Saygılar&Sevgiler ;)
hocam selamlar, ben bunu kullandım ama oyuncu kısmına invalid yazıyor
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Benzer Konular

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!