Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı Yere atılan item kayboluyor

nottshun

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 8 ay 22 gün
Mesajlar
95
Discord
Shun#0410
QB to esx envanter kullanıyorum, eşyayı yere atınca zeminde marker falan çıkmıyor ve item yerde gözükmüyor, yani direkt olarak siliniyor. Bunun hakkında bir çözüm yöntemi bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi ?
 
Sorun çözülmüştür, yetkili arkadaşlar konuyu kapatbilir.
 
Buyuk ihtimalle dropitem scriptinde yere atilan itemi sildiriyordur ve marker açtirmiyordur.
Eger scriptini kontrol edersen dedigimi görürsün ondropitem eventlerinde.
BU QB-İNVENTORYV2 scriptin içindeki client. lua ve main lua bazı drop larlar ilgili olan kodları false ise true /true ise false yapıp scripti restartlayıp denedimde olmadı çözemedim
 
Son düzenleme:
infinity aç paketinde
Infinity / onesync diger kisilerle senkronizasyonu sagliyor diye biliyorum.
Yani senin attigin sey infinity sayesinde digerlerinde de gözüküyor.
Arkadas yere attiginda kayboluyor diyor, yani kendisine bile gözükmüyor.
Sence infinity i açtiginda sorun çözülürmü ?
 
Infinity / onesync diger kisilerle senkronizasyonu sagliyor diye biliyorum.
Yani senin attigin sey infinity sayesinde digerlerinde de gözüküyor.
Arkadas yere attiginda kayboluyor diyor, yani kendisine bile gözükmüyor.
Sence infinity i açtiginda sorun çözülürmü ?
yere atınca kaybolma sorunu çözülür evet
 
envanterde infinity'e uyarlama yapıldıysa infinity'i açması gerekiyor eğer açmadı ise gözükmez açttığında attığı item yerde görünür
infinity var açık ama sanki içinde az kod var gibi

server main.lua
-- this is the main update thread for pushing blip location updates to players
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(500)
local players = GetPlayers()
local blips = {}
for index, player in ipairs(players) do
local playerPed = GetPlayerPed(player)
if DoesEntityExist(playerPed) then
local coords = GetEntityCoords(playerPed)
blips[tostring(player)] = vector3(coords.x, coords.y, coords.z)

--serverId = player, --
--networkId = NetworkGetNetworkIdFromEntity(playerPed),
--coords = vector3(coords.x, coords.y, coords.z), --
--name = GetPlayerName(player), --
--ped = playerPed --
end
end
TriggerClientEvent("tgiann-infinity:update", -1, blips)
end
end)


client.lua

local playerCoordsData = {}
exports("GetPlayerCoordsData", function()
return playerCoordsData
end)
RegisterNetEvent("tgiann-infinity:update")
AddEventHandler("tgiann-infinity:update", function(data)
playerCoordsData = data
end)
 
QB to esx envanter kullanıyorum, eşyayı yere atınca zeminde marker falan çıkmıyor ve item yerde gözükmüyor, yani direkt olarak siliniyor. Bunun hakkında bir çözüm yöntemi bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi ?
basıl çözdün acaba paylaşa bilirmisin lütfen.
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!