Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru npc den birşey almaya çalıştığımda lütfen biraz bekle hatası

ferhatbaba37

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
2 yıl 18 gün
Mesajlar
114
Discord
Ferhat Ç. "TurBo"#7442
Kod:
server  main.lua

QBCore = nil
TriggerEvent('QBCore:GetObject', function(obj) QBCore = obj end)

QBCore.Functions.CreateCallback('edrp-npcsatis:item-kontrol', function(source, cb, item, verilecekItem)
    local src = source
    local xPlayer = QBCore.Functions.GetPlayer(src)
    if xPlayer then
        local itemVar = 0
        for i=1, #item do
            if type(item[i][1]) == "number" then

                if xPlayer.PlayerData.money.cash >= item[i][1] then
                    itemVar = itemVar + 1
                else
                    if item[i][2] == "money" then
                        TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, "Üzerinde ".. item[i][2] .. "$ Yok")
                    else
                        TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, "Bankanda ".. item[i][2] .. "$ Yok")
                    end
                end
            else
                if xPlayer.getInventoryItem(item[i][1]).count >= getQuantity(item[1])
                    itemVar = itemVar + 1
                else
                    TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, "Üzerinde ".. item[i][2] .. " Tane " .. xPlayer.getInventoryItem(item[i][1]).label .. " Yok")
                end
                
            end
        end

        if #item == itemVar then
            for i=1, #item do
                if type(item[i][1]) == "number" then
                    xPlayer.Functions.RemoveMoney('cash', item[i][1])
                else
                    xPlayer.Functions.RemoveItem(item[i][1], item[i][2])
                end
                Citizen.Wait(350)     
            end

            for i=1, #verilecekItem do
                if type(verilecekItem[i][1]) == "number" then
                    xPlayer.Functions.AddMoney('cash', verilecekItem[i][1])
                else
                    xPlayer.Functions.AddItem(verilecekItem[i][1], verilecekItem[i][2])
                    TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, verilecekItem[i][2] .. " Tane " .. xPlayer.getInventoryItem(verilecekItem[i][1]).label .. " Aldın")
                end
                Citizen.Wait(350)
            end
        end
    end
    Citizen.Wait(2000)
    cb(true)
end)
npc den birşey almaya çalıştığımda lütfen biraz bekle diyip duruyor konsola f8 e baktım ve hiç bir hata yok
 
DF

Ekli dosyalar

  • 20220318212212_1.jpg
    20220318212212_1.jpg
    92.3 KB · Görüntüleme: 72
edrp-npcsatis:item-kontrol client tarafinda triggerlanan yere bakip oradaki kodlari da yolliyabilirmisin ?
Kod:
local eAktif = true

QBCore = nil
local coreLoaded = false
Citizen.CreateThread(function()
    while QBCore == nil do
        TriggerEvent('QBCore:GetObject', function(obj) QBCore = obj end)
        Citizen.Wait(200)
    end
    coreLoaded = true
end)

local NPC = {
     --Npc 1
    {
        ["aktif"] = true,
        ["kordinat"] = vector3(-1521.2, 134.0, 54.67),
        ["npc"] = {
            ["yazi"] = "Kara Mahir",
            ["h"] = 45.59,
            ["npc-hash"] = 0x2930C1AB,
            ["blip"] = false
        },
        ["malzemeler"] = {
            ["Mavi Kart"] = {
                ["istenilen"] = {
                    {"madde_x", 50, "Madde X"}
                },
                ["verilen"] = {
                    {"mavi_kart", 1}
                },
            },
            ["Kırmızı Kart"] = {
                ["istenilen"] = {
                    {"madde_x", 100, "Madde X"}
                },
                ["verilen"] = {
                    {"kirmizi_kart", 1}
                },
            },
            ["MP5X-K"] = {
                ["istenilen"] = {
                    {"madde_x", 75, "Madde X"}
                },
                ["verilen"] = {
                    {"weapon_smg_mk2", 1}
                },
            },
        }
    },

    -- --Npc 2
     {
         ["aktif"] = true,
         ["kordinat"] = vector3(-1523.76, 134.7211, 55.664),
         ["npc"] = {
             ["yazi"] = "İdris Celil",
             ["h"] = 244.0,
             ["npc-hash"] = 0x26C3D079,
             ["blip"] = {
                 ["sprite"] = 84,
                 ["scale"] = 0.5,
                 ["colour"] = 46,
                 ["yazi"] = "İdris Celil",
             },
         },
         ["malzemeler"] = {
             ["1 Tane Paralı Kola ve Para"] = {
                 ["istenilen"] = {
                     {30, "money"},
                     {"cola", 10, "Kola"},
                 },
                 ["verilen"] = {
                     {25, "money"},
                     {"cola", 10},
                 },
             },
             ["1 Tane Osmanlı Kola"] = {
                 ["istenilen"] = {
                     {"phone", 1, "Telefon"},
                     {"cola", 1, "Kola"},
                 },
                 ["verilen"] =  {
                     {"green_phone", 1}
                 }
             },
         },
     },

    -- --Npc 3
    -- {
    --     ["aktif"] = true,
    --     ["kordinat"] = vector3(323.6, -207.24, 53.09),
    --     ["npc"] = {
    --         ["yazi"] = "TGIANN GOD Market",
    --         ["h"] = 145.0,
    --         ["npc-hash"] = 0x8B7D3766,
    --         ["blip"] = false,
    --     },
    --     ["malzemeler"] = {
    --         ["1 Tane Telefon"] = {
    --             ["istenilen"] = {
    --                 {30, "money"},
    --             },
    --             ["verilen"] = {
    --                 {"white_phone", 1},
    --             }
    --         },
    --         ["1 Tane Kola"] = {
    --             ["istenilen"] = {
    --                 {10, "money"},
    --             },
    --             ["verilen"] = {
    --                 {"cola", 1},
    --             },
    --         },
    --     },
    -- },
}

Citizen.CreateThread(function()
    for i=1, #NPC do
        if NPC[i]["aktif"] then
            if NPC[i]["npc"]["blip"] then -- Blip 
                local dataBlip = NPC[i]["npc"]["blip"]
                local blip = AddBlipForCoord(NPC[i]["kordinat"])
                SetBlipSprite(blip, dataBlip["sprite"])
                SetBlipScale(blip, dataBlip["scale"])
                SetBlipColour(blip, dataBlip["colour"])
                SetBlipAsShortRange(blip, true)

                BeginTextCommandSetBlipName('STRING')
                AddTextComponentSubstringPlayerName(dataBlip["yazi"])
                EndTextCommandSetBlipName(blip)
            end   

            if NPC[i]["aktif"] then  -- NPC
                exports["tgiann-base"]:pedcreate("tgianpcsatis-"..i, NPC[i]["npc"]["npc-hash"], NPC[i]["kordinat"].x, NPC[i]["kordinat"].y, NPC[i]["kordinat"].z,  NPC[i]["npc"].h)
            end

        end
    end
end)

Citizen.CreateThread(function ()
    while true do
        Citizen.Wait(1)
        local playerPed = PlayerPedId()
        local playerCoords = GetEntityCoords(playerPed)
        for _, npc in pairs(NPC) do
            if npc["aktif"] and coreLoaded then
                local mesafe = #(playerCoords - npc["kordinat"])
                if mesafe < 5 then
                    if mesafe < 2 then
                        QBCore.Functions.DrawText3D(npc["kordinat"]["x"], npc["kordinat"]["y"], npc["kordinat"]["z"]+ 2.0, "[E] " ..npc["npc"]["yazi"], 0.40)
                        if IsControlJustReleased(0, 38) then
                            menuAc(npc)
                        end
                    else
                        QBCore.Functions.DrawText3D(npc["kordinat"]["x"], npc["kordinat"]["y"], npc["kordinat"]["z"]+ 2.0, npc["npc"]["yazi"], 0.40)
                    end
                  
                end
                
            end
        end
    end
end)

function menuAc(npc)
    local elements = {}
    for verilecekitem, item in pairs(npc["malzemeler"]) do
        local verilecekEsyaAdi = ""
        for vItem=1, #item["istenilen"] do
            if type(item["istenilen"][vItem][1]) == "number" then
                verilecekEsyaAdi = verilecekEsyaAdi .. " " .. item["istenilen"][vItem][1] .."$"
            else
                if #item["istenilen"] ~= vItem then
                    verilecekEsyaAdi = verilecekEsyaAdi .. " " .. " ".. item["istenilen"][vItem][2].. " " ..item["istenilen"][vItem][3] ..","
                else
                    verilecekEsyaAdi = verilecekEsyaAdi .. " " .. " ".. item["istenilen"][vItem][2].. " " ..item["istenilen"][vItem][3]
                end
            end
        end
        if verilecekEsyaAdi then
            table.insert(elements, {label = verilecekitem .. " Al / " .. verilecekEsyaAdi.. "", value = item})
        else
            table.insert(elements, {label = verilecekitem , value = item})
        end
    end
    
    QBCore.UI.Menu.Open('default', GetCurrentResourceName(), 'my_npc', {
        title    = npc["npc"]["yazi"],
        align    = 'left',
        elements = elements
    },function(data, menu)
        if data.current.value then
            if eAktif then
                eAktif = false
                QBCore.Functions.TriggerCallback('edrp-npcsatis:item-kontrol', function(durum)
                    eAktif = durum
                end, data.current.value["istenilen"], data.current.value["verilen"])
            else
                QBCore.Functions.Notify("Lütfen Biraz Bekle", "error")
            end
        end
    end, function(data, menu)
        menu.close()     
    end)   
end
 
DF
Kod:
server  main.lua

QBCore = nil
TriggerEvent('QBCore:GetObject', function(obj) QBCore = obj end)

QBCore.Functions.CreateCallback('edrp-npcsatis:item-kontrol', function(source, cb, item, verilecekItem)
    local src = source
    local xPlayer = QBCore.Functions.GetPlayer(src)
    if xPlayer then
        local itemVar = 0
        for i=1, #item do
            if type(item[i][1]) == "number" then

                if xPlayer.PlayerData.money.cash >= item[i][1] then
                    itemVar = itemVar + 1
                else
                    if item[i][2] == "money" then
                        TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, "Üzerinde ".. item[i][2] .. "$ Yok")
                    else
                        TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, "Bankanda ".. item[i][2] .. "$ Yok")
                    end
                end
            else
                if xPlayer.getInventoryItem(item[i][1]).count >= getQuantity(item[1])
                    itemVar = itemVar + 1
                else
                    TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, "Üzerinde ".. item[i][2] .. " Tane " .. xPlayer.getInventoryItem(item[i][1]).label .. " Yok")
                end
               
            end
        end

        if #item == itemVar then
            for i=1, #item do
                if type(item[i][1]) == "number" then
                    xPlayer.Functions.RemoveMoney('cash', item[i][1])
                else
                    xPlayer.Functions.RemoveItem(item[i][1], item[i][2])
                end
                Citizen.Wait(350)    
            end

            for i=1, #verilecekItem do
                if type(verilecekItem[i][1]) == "number" then
                    xPlayer.Functions.AddMoney('cash', verilecekItem[i][1])
                else
                    xPlayer.Functions.AddItem(verilecekItem[i][1], verilecekItem[i][2])
                    TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, verilecekItem[i][2] .. " Tane " .. xPlayer.getInventoryItem(verilecekItem[i][1]).label .. " Aldın")
                end
                Citizen.Wait(350)
            end
        end
    end
    Citizen.Wait(2000)
    cb(true)
end)
npc den birşey almaya çalıştığımda lütfen biraz bekle diyip duruyor konsola f8 e baktım ve hiç bir hata yok
güncel
 
DF
Sanırım scriptte ekli olan item sunucuda yok itemleri kontrol edip tekrar dener misiniz
 
DF
Kod:
local eAktif = true

QBCore = nil
local coreLoaded = false
Citizen.CreateThread(function()
    while QBCore == nil do
        TriggerEvent('QBCore:GetObject', function(obj) QBCore = obj end)
        Citizen.Wait(200)
    end
    coreLoaded = true
end)

local NPC = {
     --Npc 1
    {
        ["aktif"] = true,
        ["kordinat"] = vector3(-1521.2, 134.0, 54.67),
        ["npc"] = {
            ["yazi"] = "Kara Mahir",
            ["h"] = 45.59,
            ["npc-hash"] = 0x2930C1AB,
            ["blip"] = false
        },
        ["malzemeler"] = {
            ["Mavi Kart"] = {
                ["istenilen"] = {
                    {"madde_x", 50, "Madde X"}
                },
                ["verilen"] = {
                    {"mavi_kart", 1}
                },
            },
            ["Kırmızı Kart"] = {
                ["istenilen"] = {
                    {"madde_x", 100, "Madde X"}
                },
                ["verilen"] = {
                    {"kirmizi_kart", 1}
                },
            },
            ["MP5X-K"] = {
                ["istenilen"] = {
                    {"madde_x", 75, "Madde X"}
                },
                ["verilen"] = {
                    {"weapon_smg_mk2", 1}
                },
            },
        }
    },

    -- --Npc 2
     {
         ["aktif"] = true,
         ["kordinat"] = vector3(-1523.76, 134.7211, 55.664),
         ["npc"] = {
             ["yazi"] = "İdris Celil",
             ["h"] = 244.0,
             ["npc-hash"] = 0x26C3D079,
             ["blip"] = {
                 ["sprite"] = 84,
                 ["scale"] = 0.5,
                 ["colour"] = 46,
                 ["yazi"] = "İdris Celil",
             },
         },
         ["malzemeler"] = {
             ["1 Tane Paralı Kola ve Para"] = {
                 ["istenilen"] = {
                     {30, "money"},
                     {"cola", 10, "Kola"},
                 },
                 ["verilen"] = {
                     {25, "money"},
                     {"cola", 10},
                 },
             },
             ["1 Tane Osmanlı Kola"] = {
                 ["istenilen"] = {
                     {"phone", 1, "Telefon"},
                     {"cola", 1, "Kola"},
                 },
                 ["verilen"] =  {
                     {"green_phone", 1}
                 }
             },
         },
     },

    -- --Npc 3
    -- {
    --     ["aktif"] = true,
    --     ["kordinat"] = vector3(323.6, -207.24, 53.09),
    --     ["npc"] = {
    --         ["yazi"] = "TGIANN GOD Market",
    --         ["h"] = 145.0,
    --         ["npc-hash"] = 0x8B7D3766,
    --         ["blip"] = false,
    --     },
    --     ["malzemeler"] = {
    --         ["1 Tane Telefon"] = {
    --             ["istenilen"] = {
    --                 {30, "money"},
    --             },
    --             ["verilen"] = {
    --                 {"white_phone", 1},
    --             }
    --         },
    --         ["1 Tane Kola"] = {
    --             ["istenilen"] = {
    --                 {10, "money"},
    --             },
    --             ["verilen"] = {
    --                 {"cola", 1},
    --             },
    --         },
    --     },
    -- },
}

Citizen.CreateThread(function()
    for i=1, #NPC do
        if NPC[i]["aktif"] then
            if NPC[i]["npc"]["blip"] then -- Blip
                local dataBlip = NPC[i]["npc"]["blip"]
                local blip = AddBlipForCoord(NPC[i]["kordinat"])
                SetBlipSprite(blip, dataBlip["sprite"])
                SetBlipScale(blip, dataBlip["scale"])
                SetBlipColour(blip, dataBlip["colour"])
                SetBlipAsShortRange(blip, true)

                BeginTextCommandSetBlipName('STRING')
                AddTextComponentSubstringPlayerName(dataBlip["yazi"])
                EndTextCommandSetBlipName(blip)
            end  

            if NPC[i]["aktif"] then  -- NPC
                exports["tgiann-base"]:pedcreate("tgianpcsatis-"..i, NPC[i]["npc"]["npc-hash"], NPC[i]["kordinat"].x, NPC[i]["kordinat"].y, NPC[i]["kordinat"].z,  NPC[i]["npc"].h)
            end

        end
    end
end)

Citizen.CreateThread(function ()
    while true do
        Citizen.Wait(1)
        local playerPed = PlayerPedId()
        local playerCoords = GetEntityCoords(playerPed)
        for _, npc in pairs(NPC) do
            if npc["aktif"] and coreLoaded then
                local mesafe = #(playerCoords - npc["kordinat"])
                if mesafe < 5 then
                    if mesafe < 2 then
                        QBCore.Functions.DrawText3D(npc["kordinat"]["x"], npc["kordinat"]["y"], npc["kordinat"]["z"]+ 2.0, "[E] " ..npc["npc"]["yazi"], 0.40)
                        if IsControlJustReleased(0, 38) then
                            menuAc(npc)
                        end
                    else
                        QBCore.Functions.DrawText3D(npc["kordinat"]["x"], npc["kordinat"]["y"], npc["kordinat"]["z"]+ 2.0, npc["npc"]["yazi"], 0.40)
                    end
                 
                end
               
            end
        end
    end
end)

function menuAc(npc)
    local elements = {}
    for verilecekitem, item in pairs(npc["malzemeler"]) do
        local verilecekEsyaAdi = ""
        for vItem=1, #item["istenilen"] do
            if type(item["istenilen"][vItem][1]) == "number" then
                verilecekEsyaAdi = verilecekEsyaAdi .. " " .. item["istenilen"][vItem][1] .."$"
            else
                if #item["istenilen"] ~= vItem then
                    verilecekEsyaAdi = verilecekEsyaAdi .. " " .. " ".. item["istenilen"][vItem][2].. " " ..item["istenilen"][vItem][3] ..","
                else
                    verilecekEsyaAdi = verilecekEsyaAdi .. " " .. " ".. item["istenilen"][vItem][2].. " " ..item["istenilen"][vItem][3]
                end
            end
        end
        if verilecekEsyaAdi then
            table.insert(elements, {label = verilecekitem .. " Al / " .. verilecekEsyaAdi.. "", value = item})
        else
            table.insert(elements, {label = verilecekitem , value = item})
        end
    end
   
    QBCore.UI.Menu.Open('default', GetCurrentResourceName(), 'my_npc', {
        title    = npc["npc"]["yazi"],
        align    = 'left',
        elements = elements
    },function(data, menu)
        if data.current.value then
            if eAktif then
                eAktif = false
                QBCore.Functions.TriggerCallback('edrp-npcsatis:item-kontrol', function(durum)
                    eAktif = durum
                end, data.current.value["istenilen"], data.current.value["verilen"])
            else
                QBCore.Functions.Notify("Lütfen Biraz Bekle", "error")
            end
        end
    end, function(data, menu)
        menu.close()    
    end)  
end
Kod:
if eAktif then
    eAktif = false
    QBCore.Functions.TriggerCallback('edrp-npcsatis:item-kontrol', function(durum)
        eAktif = durum
    end, data.current.value["istenilen"], data.current.value["verilen"])
else
    QBCore.Functions.Notify("Lütfen Biraz Bekle", "error")
end

Aldigin hata bu yukardaki kod satirinda.
Yani eAktif i false olarak gördügünden else bölümüne geçiyor.
En üstte local eAktif = true yapmissin, onu local den global e alip denermisin ?
yani local i sil , sadece : eAktif = true kalsin.
 
DF
Kod:
if eAktif then
    eAktif = false
    QBCore.Functions.TriggerCallback('edrp-npcsatis:item-kontrol', function(durum)
        eAktif = durum
    end, data.current.value["istenilen"], data.current.value["verilen"])
else
    QBCore.Functions.Notify("Lütfen Biraz Bekle", "error")
end

Aldigin hata bu yukardaki kod satirinda.
Yani eAktif i false olarak gördügünden else bölümüne geçiyor.
En üstte local eAktif = true yapmissin, onu local den global e alip denermisin ?
yani local i sil , sadece : eAktif = true kalsin.
maalesef sorun hala aynı düzelmedi
 
DF
maalesef sorun hala aynı düzelmedi
Dogru yeri degistirdigine emin misin ?
Peki ya direk yukarida gönderdigim kodun bir satir üzerine local eAktif = true yazip denermisin ?
Veya onun yerine print(eAktif) de yapip deniyebilirsin.
Print yaparsan o zaman client tarafinda npc den o hatayi aldiginda F8 e basarak print den ne deger aldigini gönder bakalim.
 
DF
Dogru yeri degistirdigine emin misin ?
Peki ya direk yukarida gönderdigim kodun bir satir üzerine local eAktif = true yazip denermisin ?
Veya onun yerine print(eAktif) de yapip deniyebilirsin.
Print yaparsan o zaman client tarafinda npc den o hatayi aldiginda F8 e basarak print den ne deger aldigini gönder bakalim.
dediğinizi yaptım
 
DF

Ekli dosyalar

  • 20220328145640_1.jpg
    20220328145640_1.jpg
    119.3 KB · Görüntüleme: 8

Ekli dosyalar

  • Ekran Alıntısı.PNG
    Ekran Alıntısı.PNG
    16.9 KB · Görüntüleme: 3
  • Ekrans Alıntısı.PNG
    Ekrans Alıntısı.PNG
    10.7 KB · Görüntüleme: 3
Hala ayni hatayi aliyormusun ? Verilen ve alinan itemlerin dogru oldugundan da emin ol.
Server tarafli herhangi bir hata aliyormusun ?
 
DF
maalesef aynı hatada vermiyor , sunucuyu resetleyip denedim yine aynı
Hata gelmiyorsa o zaman callback de hata var, server tarafina bir bak hata varmi diye.
Kodlara bakilirsa callback e : data.current.value["istenilen"], data.current.value["verilen"] gönderiyorsun. Bu itemlerden biri belki shared dosyanda mevcut degildir.
Eger mevcut ise o zaman callback de bazi yere printler atarak hatanin nerede oldugunu bulmaya çalis.
 
DF
Hata gelmiyorsa o zaman callback de hata var, server tarafina bir bak hata varmi diye.
Kodlara bakilirsa callback e : data.current.value["istenilen"], data.current.value["verilen"] gönderiyorsun. Bu itemlerden biri belki shared dosyanda mevcut degildir.
Eger mevcut ise o zaman callback de bazi yere printler atarak hatanin nerede oldugunu bulmaya çalis.
server e girdimde callback diye bir şey yok
Kod:
QBCore = nil
TriggerEvent('QBCore:GetObject', function(obj) QBCore = obj end)

QBCore.Functions.CreateCallback('edrp-npcsatis:item-kontrol', function(source, cb, item, verilecekItem)
    local src = source
    local xPlayer = QBCore.Functions.GetPlayer(src)
    if xPlayer then
        local itemVar = 0
        for i=1, #item do
            if type(item[i][1]) == "number" then

                if xPlayer.PlayerData.money.cash >= item[i][1] then
                    itemVar = itemVar + 1
                else
                    if item[i][2] == "money" then
                        TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, "Üzerinde ".. item[i][2] .. "$ Yok")
                    else
                        TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, "Bankanda ".. item[i][2] .. "$ Yok")
                    end
                end
            else
                if xPlayer.getInventoryItem(item[i][1]).count >= getQuantity(item[1])
                    itemVar = itemVar + 1
                else
                    TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, "Üzerinde ".. item[i][2] .. " Tane " .. xPlayer.getInventoryItem(item[i][1]).label .. " Yok")
                end
                
            end
        end

        if #item == itemVar then
            for i=1, #item do
                if type(item[i][1]) == "number" then
                    xPlayer.Functions.RemoveMoney('cash', item[i][1])
                else
                    xPlayer.Functions.RemoveItem(item[i][1], item[i][2])
                end
                Citizen.Wait(350)     
            end

            for i=1, #verilecekItem do
                if type(verilecekItem[i][1]) == "number" then
                    xPlayer.Functions.AddMoney('cash', verilecekItem[i][1])
                else
                    xPlayer.Functions.AddItem(verilecekItem[i][1], verilecekItem[i][2])
                    TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, verilecekItem[i][2] .. " Tane " .. xPlayer.getInventoryItem(verilecekItem[i][1]).label .. " Aldın")
                end
                Citizen.Wait(350)
            end
        end
    end
    Citizen.Wait(2000)
    cb(true)
end)
 
DF
server e girdimde callback diye bir şey yok
Kod:
QBCore = nil
TriggerEvent('QBCore:GetObject', function(obj) QBCore = obj end)

QBCore.Functions.CreateCallback('edrp-npcsatis:item-kontrol', function(source, cb, item, verilecekItem)
    local src = source
    local xPlayer = QBCore.Functions.GetPlayer(src)
    if xPlayer then
        local itemVar = 0
        for i=1, #item do
            if type(item[i][1]) == "number" then

                if xPlayer.PlayerData.money.cash >= item[i][1] then
                    itemVar = itemVar + 1
                else
                    if item[i][2] == "money" then
                        TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, "Üzerinde ".. item[i][2] .. "$ Yok")
                    else
                        TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, "Bankanda ".. item[i][2] .. "$ Yok")
                    end
                end
            else
                if xPlayer.getInventoryItem(item[i][1]).count >= getQuantity(item[1])
                    itemVar = itemVar + 1
                else
                    TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, "Üzerinde ".. item[i][2] .. " Tane " .. xPlayer.getInventoryItem(item[i][1]).label .. " Yok")
                end
               
            end
        end

        if #item == itemVar then
            for i=1, #item do
                if type(item[i][1]) == "number" then
                    xPlayer.Functions.RemoveMoney('cash', item[i][1])
                else
                    xPlayer.Functions.RemoveItem(item[i][1], item[i][2])
                end
                Citizen.Wait(350)    
            end

            for i=1, #verilecekItem do
                if type(verilecekItem[i][1]) == "number" then
                    xPlayer.Functions.AddMoney('cash', verilecekItem[i][1])
                else
                    xPlayer.Functions.AddItem(verilecekItem[i][1], verilecekItem[i][2])
                    TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, verilecekItem[i][2] .. " Tane " .. xPlayer.getInventoryItem(verilecekItem[i][1]).label .. " Aldın")
                end
                Citizen.Wait(350)
            end
        end
    end
    Citizen.Wait(2000)
    cb(true)
end)
pardon kabak gibi yazıyormuş orda callback diye :D
 
DF
server e girdimde callback diye bir şey yok
Kod:
QBCore = nil
TriggerEvent('QBCore:GetObject', function(obj) QBCore = obj end)

QBCore.Functions.CreateCallback('edrp-npcsatis:item-kontrol', function(source, cb, item, verilecekItem)
    local src = source
    local xPlayer = QBCore.Functions.GetPlayer(src)
    if xPlayer then
        local itemVar = 0
        for i=1, #item do
            if type(item[i][1]) == "number" then

                if xPlayer.PlayerData.money.cash >= item[i][1] then
                    itemVar = itemVar + 1
                else
                    if item[i][2] == "money" then
                        TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, "Üzerinde ".. item[i][2] .. "$ Yok")
                    else
                        TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, "Bankanda ".. item[i][2] .. "$ Yok")
                    end
                end
            else
                if xPlayer.getInventoryItem(item[i][1]).count >= getQuantity(item[1])
                    itemVar = itemVar + 1
                else
                    TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, "Üzerinde ".. item[i][2] .. " Tane " .. xPlayer.getInventoryItem(item[i][1]).label .. " Yok")
                end
               
            end
        end

        if #item == itemVar then
            for i=1, #item do
                if type(item[i][1]) == "number" then
                    xPlayer.Functions.RemoveMoney('cash', item[i][1])
                else
                    xPlayer.Functions.RemoveItem(item[i][1], item[i][2])
                end
                Citizen.Wait(350)    
            end

            for i=1, #verilecekItem do
                if type(verilecekItem[i][1]) == "number" then
                    xPlayer.Functions.AddMoney('cash', verilecekItem[i][1])
                else
                    xPlayer.Functions.AddItem(verilecekItem[i][1], verilecekItem[i][2])
                    TriggerClientEvent("QBCore:Notify", xPlayer.PlayerData.source, verilecekItem[i][2] .. " Tane " .. xPlayer.getInventoryItem(verilecekItem[i][1]).label .. " Aldın")
                end
                Citizen.Wait(350)
            end
        end
    end
    Citizen.Wait(2000)
    cb(true)
end)
Nasil yok , 3üncü satir CallBack zaten ...
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!