Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
esx bir telefon scriptim var ama m3e uyaralamak istiyorum fakat nasıl yapacağımı bilmiyorum pek koddan anlayan biri değilim bana yardım edecek varmı discord: !Enes#0047
M3 diye bir alt yapı yoktur. VRP, QB, ESX bunlar altyapılardır. Yukarıda kibra bahsettiği gibi script çalışmıyor. Telefon scriptinde cmdde hata veren satırların görselini atarsan yardımcı olabilirim.(server.lua 150.satır)
---ESX---
ESX = nil
Citizen.CreateThread(function()
while ESX == nil do
TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj) ESX = obj end)
Citizen.Wait(31)
end
end)
---M3----
M3 = nil
Citizen.CreateThread(function()
while M3 == nil do
TriggerEvent('M3:getSharedObject', function(obj) M3 = obj end)
Citizen.Wait(31)
end
end)
---ESX---
RegisterNetEvent('esx:playerLoaded')
AddEventHandler('esx:playerLoaded',
---M3---
RegisterNetEvent('M3:playerLoaded')
AddEventHandler('M3:playerLoaded',
---ESX---
RegisterNetEvent('esx:setJob')
AddEventHandler('esx:setJob',
---M3---
RegisterNetEvent('M3:setJob')
AddEventHandler('M3:setJob',
---ESX---
ESX.UI.Menu.Open
ESX.UI.Menu.CloseAll()
---M3---
M3.UI.Menu.Open
M3.UI.Menu.CloseAll()
---ESX---
ESX.GetPlayerFromId(src)
---M3---
M3.GetPlayerFromId(src)
---ESX---
ESX.Game.SpawnVehicle()
ESX.Game.GetVehicleProperties()
ESX.Game.GetClosestVehicle()
---M3---
M3.Game.SpawnVehicle()
M3.Game.GetVehicleProperties()
M3.Game.GetClosestVehicle()
---ESX---
ESX.GetPlayerData()
---M3---
M3.GetPlayerData()
---ESX---
ESX.RegisterUsableItem()
---M3---
M3.RegisterUsableItem()
---ESX---
ESX.RegisterServerCallback()
ESX.TriggerServerCallback()
---M3---
M3.RegisterServerCallback()
M3.TriggerServerCallback()
---ESX---
ESX.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb)
local src = source
local user = ESX.GetPlayerFromId(src)
local fetch = [[
SELECT
skills
FROM
users
WHERE
identifier = @identifier
]]
MySQL.Async.fetchScalar(fetch, {
["@identifier"] = user.identifier
}, function(status)
if status ~= nil then
cb(json.decode(status))
else
cb(nil)
end
end)
end)
---M3---
M3.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb)
local src = source
local user = M3.GetPlayerFromId(src)
local fetch = [[
SELECT
skills
FROM
users
WHERE
identifier = @identifier
]]
MySQL.Async.fetchScalar(fetch, {
["@identifier"] = user.identifier
}, function(status)
if status ~= nil then
cb(json.decode(status))
else
cb(nil)
end
end)
end)
---ESX---
ESX.ExecuteSql() --(ghmattimysql)
MySQL.Async.execute()
---M3---
M3.ExecuteSql() --(ghmattimysql)
MySQL.Async.execute()
adam yapmış bu işi kenksBunun vakti geldi artık değilmi? Ne ESX'i abi ya yeni M3Core_ExtendedV 1.2 >Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.,Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Kullanım ise şu şekilde >Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Değişecekler:
Kod:---ESX--- ESX = nil Citizen.CreateThread(function() while ESX == nil do TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj) ESX = obj end) Citizen.Wait(31) end end) ---M3---- M3 = nil Citizen.CreateThread(function() while M3 == nil do TriggerEvent('M3:getSharedObject', function(obj) M3 = obj end) Citizen.Wait(31) end end) ---ESX--- RegisterNetEvent('esx:playerLoaded') AddEventHandler('esx:playerLoaded', ---M3--- RegisterNetEvent('M3:playerLoaded') AddEventHandler('M3:playerLoaded', ---ESX--- RegisterNetEvent('esx:setJob') AddEventHandler('esx:setJob', ---M3--- RegisterNetEvent('M3:setJob') AddEventHandler('M3:setJob', ---ESX--- ESX.UI.Menu.Open ESX.UI.Menu.CloseAll() ---M3--- M3.UI.Menu.Open M3.UI.Menu.CloseAll() ---ESX--- ESX.GetPlayerFromId(src) ---M3--- M3.GetPlayerFromId(src) ---ESX--- ESX.Game.SpawnVehicle() ESX.Game.GetVehicleProperties() ESX.Game.GetClosestVehicle() ---M3--- M3.Game.SpawnVehicle() M3.Game.GetVehicleProperties() M3.Game.GetClosestVehicle() ---ESX--- ESX.GetPlayerData() ---M3--- M3.GetPlayerData() ---ESX--- ESX.RegisterUsableItem() ---M3--- M3.RegisterUsableItem() ---ESX--- ESX.RegisterServerCallback() ESX.TriggerServerCallback() ---M3--- M3.RegisterServerCallback() M3.TriggerServerCallback() ---ESX--- ESX.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb) local src = source local user = ESX.GetPlayerFromId(src) local fetch = [[ SELECT skills FROM users WHERE identifier = @identifier ]] MySQL.Async.fetchScalar(fetch, { ["@identifier"] = user.identifier }, function(status) if status ~= nil then cb(json.decode(status)) else cb(nil) end end) end) ---M3--- M3.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb) local src = source local user = M3.GetPlayerFromId(src) local fetch = [[ SELECT skills FROM users WHERE identifier = @identifier ]] MySQL.Async.fetchScalar(fetch, { ["@identifier"] = user.identifier }, function(status) if status ~= nil then cb(json.decode(status)) else cb(nil) end end) end) ---ESX--- ESX.ExecuteSql() --(ghmattimysql) MySQL.Async.execute() ---M3--- M3.ExecuteSql() --(ghmattimysql) MySQL.Async.execute()
Kullanımı bu kadar basit
ama knk ben bunu cc den hatırlıyor gibiyim ordan almışsında credit vermemişsin gibi nedersinBunun vakti geldi artık değilmi? Ne ESX'i abi ya yeni M3Core_ExtendedV 1.2 >Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.,Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Kullanım ise şu şekilde >Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Değişecekler:
Kod:---ESX--- ESX = nil Citizen.CreateThread(function() while ESX == nil do TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj) ESX = obj end) Citizen.Wait(31) end end) ---M3---- M3 = nil Citizen.CreateThread(function() while M3 == nil do TriggerEvent('M3:getSharedObject', function(obj) M3 = obj end) Citizen.Wait(31) end end) ---ESX--- RegisterNetEvent('esx:playerLoaded') AddEventHandler('esx:playerLoaded', ---M3--- RegisterNetEvent('M3:playerLoaded') AddEventHandler('M3:playerLoaded', ---ESX--- RegisterNetEvent('esx:setJob') AddEventHandler('esx:setJob', ---M3--- RegisterNetEvent('M3:setJob') AddEventHandler('M3:setJob', ---ESX--- ESX.UI.Menu.Open ESX.UI.Menu.CloseAll() ---M3--- M3.UI.Menu.Open M3.UI.Menu.CloseAll() ---ESX--- ESX.GetPlayerFromId(src) ---M3--- M3.GetPlayerFromId(src) ---ESX--- ESX.Game.SpawnVehicle() ESX.Game.GetVehicleProperties() ESX.Game.GetClosestVehicle() ---M3--- M3.Game.SpawnVehicle() M3.Game.GetVehicleProperties() M3.Game.GetClosestVehicle() ---ESX--- ESX.GetPlayerData() ---M3--- M3.GetPlayerData() ---ESX--- ESX.RegisterUsableItem() ---M3--- M3.RegisterUsableItem() ---ESX--- ESX.RegisterServerCallback() ESX.TriggerServerCallback() ---M3--- M3.RegisterServerCallback() M3.TriggerServerCallback() ---ESX--- ESX.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb) local src = source local user = ESX.GetPlayerFromId(src) local fetch = [[ SELECT skills FROM users WHERE identifier = @identifier ]] MySQL.Async.fetchScalar(fetch, { ["@identifier"] = user.identifier }, function(status) if status ~= nil then cb(json.decode(status)) else cb(nil) end end) end) ---M3--- M3.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb) local src = source local user = M3.GetPlayerFromId(src) local fetch = [[ SELECT skills FROM users WHERE identifier = @identifier ]] MySQL.Async.fetchScalar(fetch, { ["@identifier"] = user.identifier }, function(status) if status ~= nil then cb(json.decode(status)) else cb(nil) end end) end) ---ESX--- ESX.ExecuteSql() --(ghmattimysql) MySQL.Async.execute() ---M3--- M3.ExecuteSql() --(ghmattimysql) MySQL.Async.execute()
Kullanımı bu kadar basit
Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!